En vidunderlig gestus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2009

oo

For lidt siden bankede det på døren og udenfor stod en dame med en stor buket blomster til mig. Søren så helt mærkelig ud og sagde, at han ville da godt nok ønske han kunne sige, de var fra ham, men det var de altså ikke, og så måtte jeg pakke op med en ordentlig klump i halsen. Indeni var den dejligste buket i orange farver (som er mine yndlings), en æske chokolade og et fantastisk sødt kort fra Camilla (Majastina). Jeg er bare SÅ glad og SÅ rørt over det, at jeg ikke engang gider forsøge at holde tårerne tilbage  tusind tusind tak!!

og tak for alle jeres beskeder herinde og på navlestrengen, det er SÅ godt at vide, at der er nogen der kan gribe en når man snubler
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Dictes mor

Hvor var det godt at den kunne lune lidt på en dag som idag. Jeg synes du skulle have lidt at trøste dig med. Du fortjener lidt opmuntring tænkte jeg, og hvor er buketten dog fin!

Anmeld

23. september 2009

oo

Majastina skriver:

Hvor var det godt at den kunne lune lidt på en dag som idag. Jeg synes du skulle have lidt at trøste dig med. Du fortjener lidt opmuntring tænkte jeg, og hvor er buketten dog fin!

du er simpelthen så sød, jeg kan slet ikke holde op med at snøfte

Anmeld

23. september 2009

NaFe

Hvor er de bare smukke....Og vor er det bare dejligt a nogen tænker på en....

Anmeld

23. september 2009

missKat

Hvor er det skønt at have så fantastiske mennesker i netværket!!!!!!!!!!

Anmeld

23. september 2009

oo

UHM...jeg har lige udskudt aftensmaden nogle timer, så jeg ku guffe chokolade og nøøøøøj hvor var de gode! (især når er chokoman og man ikke har fået chokolade i tre uger fordi man er så striks overfor sig selv!)

Anmeld

23. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

For lidt siden bankede det på døren og udenfor stod en dame med en stor buket blomster til mig. Søren så helt mærkelig ud og sagde, at han ville da godt nok ønske han kunne sige, de var fra ham, men det var de altså ikke, og så måtte jeg pakke op med en ordentlig klump i halsen. Indeni var den dejligste buket i orange farver (som er mine yndlings), en æske chokolade og et fantastisk sødt kort fra Camilla (Majastina). Jeg er bare SÅ glad og SÅ rørt over det, at jeg ikke engang gider forsøge at holde tårerne tilbage  tusind tusind tak!!

og tak for alle jeres beskeder herinde og på navlestrengen, det er SÅ godt at vide, at der er nogen der kan gribe en når man snubler

Århh hvor dejligt!

til Majastina

Anmeld

23. september 2009

Brams

Hvor er det dog dejligt at der bare er mennesker der tænker på andre - jeg bliver helt rørt

Anmeld

23. september 2009

Vinker

Åååh hvor rørende og smukt. Det varmer meget at Camilla har været så betænksom og kærlig. Kan godt forstå du ikke kunne holde tårerne tilbage...

Også varme tanker og knus herfra

Anmeld

23. september 2009

Jules

Hvor er det bare smukt gjort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.