Valmed test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
9 svar
1 synes godt om
30. januar 2016

linedo

Hejsa. Måske et fjollet spørgsmål, men på valmed stav test er der 2 blå "felter" i forbindelse med den absorberende del. Er disse to blå "felter" en del af den absorberende del eller ej? Jeg dypper altid testen i en kop og vil derfor gerne vide om jeg må dyppe den så langt ned i urinen at de blå "felter" dækkes? Jeg har indtil nu ladet de blå felter dække af urin, men er det mon forkert og kan derfor give et falsk resultat? 

Håber på hjælp :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

Sedigfor

Læg et billede op (:

Anmeld Citér

30. januar 2016

linedo

Det er disse to blå "felter" jeg mener. Altså må der kun komme urin på de 3 hvide eller også på de 2 blå? :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mortil2drenge<3

linedo skriver:

Det er disse to blå "felter" jeg mener. Altså må der kun komme urin på de 3 hvide eller også på de 2 blå? :-)

Mener helt bestemt der står i vejledning at man skal undgå der kommer urin i de to felter 

Anmeld Citér

30. januar 2016

linedo

har lige kigget min vejledning igennem og der står der nemlig ikke noget om det :-( Så er jo lidt i vildrede, da jeg ikke er sikker på om jeg kan regne med resultatet da jeg jo ikke er sikker på om jeg har brugt testen rigtigt eller forkert.

Anmeld Citér

30. januar 2016

Sabone

linedo skriver:

Hejsa. Måske et fjollet spørgsmål, men på valmed stav test er der 2 blå "felter" i forbindelse med den absorberende del. Er disse to blå "felter" en del af den absorberende del eller ej? Jeg dypper altid testen i en kop og vil derfor gerne vide om jeg må dyppe den så langt ned i urinen at de blå "felter" dækkes? Jeg har indtil nu ladet de blå felter dække af urin, men er det mon forkert og kan derfor give et falsk resultat? 

Håber på hjælp :-) 

Jeg stak også testen helt ned, så urinen dækkede de blå streger og der kom to streger 

Jeg tænker, at hvis der er to streger på din test, så er du gravid, uanset hvor langt du har dyppet testen ned i urinen 

Anmeld Citér

30. januar 2016

linedo

Min test er nemlig negativ og regner ikke i den forstand med et positivt resultat, men da jeg er gået så meget over at tid at jeg idag vil være omkring 5+3 kunne det være rart at vide om jeg har taget min test rigtig eller forkert, da jeg vil synes det er lidt ufedt at stå med en negativ test og tro jeg ikke er gravid, som måske kunne have vist positiv hvis jeg havde taget testen anderledes.

Men igen, er bare lidt i tvivl om hvorvidt den kan tages forkert eller ej hvad angår de blå felter der, da jeg har læst tidligere tråde med delte meninger, hvor nogen mener det er lige meget og hvor nogen mener at der absolut ikke må komme urin på de blå felter. 

Måske jeg bare skulle overveje strimmel tests istedet for hehe

Anmeld Citér

30. januar 2016

mija

Jeg har også altid dyppet over de blå, og den har vist positiv hver gang, og jeg er gravid  

Anmeld Citér

30. januar 2016

linedo

ok, tak. Så gør det vist ikke den store forskel om man gør det på den ene eller den anden måde. :-)

Tusind tak for svar 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Rockertand

linedo skriver:

ok, tak. Så gør det vist ikke den store forskel om man gør det på den ene eller den anden måde. :-)

Tusind tak for svar 

Men køb dog bare strimmelteste, det andet er spild af plastik og ekstra forurenende, det er jo bare en strimmeltest, der er indeni.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.