Er det baby som presser ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2016

Anonym trådstarter

Pyha har nu her til eftermiddag oplevet en smerte som gør sindssygt ondt, det er ikke første gang,

prøver beskrive så godt jeg nu kan. 

Det er nederst venstre side ned mod æggestokken, men alligevel sådan højt oppe smerten opstår pludselig og forsvinder igen og kommer sådan et par gangen, det en meget trykket følelse og smertefuldt smerten kan også stråle lidt ned ved låret, min livmoder virker ikle hård eller noget når de er der. Så tænker om det er ham ? 

er der nogen der ved hvad det er ?? 

Er i uge 32

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

Anonym trådstarter

Slet ingen ???

Anmeld Citér

30. januar 2016

Bissen

Anonym skriver:

Pyha har nu her til eftermiddag oplevet en smerte som gør sindssygt ondt, det er ikke første gang,

prøver beskrive så godt jeg nu kan. 

Det er nederst venstre side ned mod æggestokken, men alligevel sådan højt oppe smerten opstår pludselig og forsvinder igen og kommer sådan et par gangen, det en meget trykket følelse og smertefuldt smerten kan også stråle lidt ned ved låret, min livmoder virker ikle hård eller noget når de er der. Så tænker om det er ham ? 

er der nogen der ved hvad det er ?? 

Er i uge 32

Det kan godt være baby der ligger og presser, som giver smerte. Men umiddelbart synes jeg mere det lyder som ligament-smerter  

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

Bissen skriver:

Det kan godt være baby der ligger og presser, som giver smerte. Men umiddelbart synes jeg mere det lyder som ligament-smerter  

Okay føler ikke det er ligamentsmerter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.