pb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2016

komodo

iiiihhhh vi starter pb nummer 5 inden for de næste par måneder, skulle lige dele min begejstring  ...

Er der nogen der erfaring med at få fjernet sin spiral? skal jeg forvente at det kommer til at gøre ondt eller? og skal det være i en mens periode, skulle det jo da den skulle sættes op

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

Liv_86

Jeg havde rigtig ondt da jeg fik den fjernet, det havde jeg også da jeg fik den sat op. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

komodo

Liv_86 skriver:

Jeg havde rigtig ondt da jeg fik den fjernet, det havde jeg også da jeg fik den sat op. 

tak for svar jeg havde nemlig ingen smerter overhovedet da jeg fik den sat op, men er lidt bekymret for at det gør ondt at få den ud igen 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Liv_86

komodo skriver:

tak for svar jeg havde nemlig ingen smerter overhovedet da jeg fik den sat op, men er lidt bekymret for at det gør ondt at få den ud igen 

Det kan jo sagtens være anderledes for dig. 

Det gjorde også mere ondt på mig at få den sat i end ud

Anmeld Citér

30. januar 2016

komodo

Liv_86 skriver:

Det kan jo sagtens være anderledes for dig. 

Det gjorde også mere ondt på mig at få den sat i end ud

Det er jeg glad for at høre, ikke at det gjorde ondt på dig, men det tager lige toppen af min nervøsitet

Anmeld Citér

30. januar 2016

mija

Ikke for at skræmme dig, men jeg synes det gjorde hammer ondt at få taget den ud!  Men en god idé er, at tage nogle smertestillende før, det dulmer smerten lidt.. Men igen, smerten var hurtigt væk, den er jo ude i et snup tag 

Anmeld Citér

30. januar 2016

komodo

Jeg havde også taget smertestillende på forhånd da jeg skulle have den op, og synes slet ikke det gjorde ondt, det var mere sådan en underlig fornemmelse ligesom det første liv man mærker, da hun rodede rundt inde i min livmoder.. Hvor lang tid tager det at få den ud?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.