MEGA forvirret omkring æl + æl-test HJÆLP111

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2016

Anonym trådstarter

vil lige starte med at undskylde det lidt "ulækre" indlæg så man kan stoppe med at læse hvis man er sart. 

Håber sådan i kan gøre mig mindre forvirret. I tirsdsgs havde jeg meget slimet udflåd da jeg har på toilette om aftenen og dette fortsatte jeg med at have dog i noget mindre omfang helt frem til igår eftermiddag. Vi har haft sex alle sftner (tirsdsg-fredag) og igår  eftermiddsgs tog jeg en æl test som sagde bragende positiv. Her til morgen har jeg også taget en som er negativ. Jeg gik så ud fra at æl var igår hvor den var positiv - men læser at man har æl 24-48 timer efter positiv æl-trst. Så nu er jeg altså mega forvirret??? Hvornår havde/har jeg så min æl??? Er det først efter den har vis positiv og dermed viser negativ igen at det er der eller????

samtidig så efter vi havde haft sex igår og jeg havde ligget med benene i vejret i 20 min efter (man føler sig lidt dum når man ligger sådan) så da jeg rejser mig vælter det ud med det der æggeslim igen - hvorfor nu det??? Og røg alt sæden så med ud der??? 

Håber i kan høre mig lidt klogere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

vil lige starte med at undskylde det lidt "ulækre" indlæg så man kan stoppe med at læse hvis man er sart. 

Håber sådan i kan gøre mig mindre forvirret. I tirsdsgs havde jeg meget slimet udflåd da jeg har på toilette om aftenen og dette fortsatte jeg med at have dog i noget mindre omfang helt frem til igår eftermiddag. Vi har haft sex alle sftner (tirsdsg-fredag) og igår  eftermiddsgs tog jeg en æl test som sagde bragende positiv. Her til morgen har jeg også taget en som er negativ. Jeg gik så ud fra at æl var igår hvor den var positiv - men læser at man har æl 24-48 timer efter positiv æl-trst. Så nu er jeg altså mega forvirret??? Hvornår havde/har jeg så min æl??? Er det først efter den har vis positiv og dermed viser negativ igen at det er der eller????

samtidig så efter vi havde haft sex igår og jeg havde ligget med benene i vejret i 20 min efter (man føler sig lidt dum når man ligger sådan) så da jeg rejser mig vælter det ud med det der æggeslim igen - hvorfor nu det??? Og røg alt sæden så med ud der??? 

Sæden vil jo altid ryge ud igen, uanset hvor lang tid efter du rejser dig.. Du skal ho tænke på lige så snart han har sædafgang er han svømmere skudt afsted og er på vej igennem for at finde et æg og begrugte.. Så om man ligger på hovedet og sæden ryger ud, har ingen betydning.. Du har ægløsning ca de timer efter du har taget testen, så i går vare i sving, i jan ikke gøre der for lidt op til ægløsningen 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

Er godt med på at sæden ryger ud igen - men hvorfor/hvad var alt det slim? 

Og synes det er underligt det der står med ar man har æl 24-48 timer EFTER man har testet positiv. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Du er med på, at sæd og ægløsningsslim kan forveksles og i de fleste tilfælde kun kan skelnes, hvis du laver en vandglas-test? Det er med al sandsynlighed sæd, der er kommet, så forhold dig til den positive ægløsningstest og ikke andet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.