vil lige starte med at undskylde det lidt "ulækre" indlæg så man kan stoppe med at læse hvis man er sart.
Håber sådan i kan gøre mig mindre forvirret. I tirsdsgs havde jeg meget slimet udflåd da jeg har på toilette om aftenen og dette fortsatte jeg med at have dog i noget mindre omfang helt frem til igår eftermiddag. Vi har haft sex alle sftner (tirsdsg-fredag) og igår eftermiddsgs tog jeg en æl test som sagde bragende positiv. Her til morgen har jeg også taget en som er negativ. Jeg gik så ud fra at æl var igår hvor den var positiv - men læser at man har æl 24-48 timer efter positiv æl-trst. Så nu er jeg altså mega forvirret??? Hvornår havde/har jeg så min æl??? Er det først efter den har vis positiv og dermed viser negativ igen at det er der eller????
samtidig så efter vi havde haft sex igår og jeg havde ligget med benene i vejret i 20 min efter (man føler sig lidt dum når man ligger sådan) så da jeg rejser mig vælter det ud med det der æggeslim igen - hvorfor nu det??? Og røg alt sæden så med ud der???
Håber i kan høre mig lidt klogere.
Anmeld
Citér