Efter SA - Menstration/gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen i dejlige baby brugere  

Lidt for historie : 

Jeg var igennem en SA i december. Jeg blødte fra 15/12-24/12. Det var meget kraftigere end normalt. Jeg var ca. 11 uger henne og fosteret var gået til omkring uge 6. 

D 11/1 blev hcg målt til under 5. 

D 14/1-16/1 havde jeg plet blødning.  Dog kun når jeg tørrede mig. 

D. 25/1 kom der hvad jeg tror er ægløsningslim med lidt blod i. 

Vi har nogenlunde haft sex hver anden dag. 

Jeg tog en test igår som var negativ.  

Nu til spørgsmålet:

Hvor længe går der fra man er gennem en SA til 1 mens? Eller hvornår vil i tror jeg kan teste igen? Skal jeg mon gå ud fra at d. 25/1 var ægløsning? Så burde jeg kunne teste 8/2? 

Beklager det blev langt og med mange spørgsmål. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

januar16

Din næste cyklus kommer helt an på din krop. For mig tog det 7 uger før næste mens. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

januar16 skriver:

Din næste cyklus kommer helt an på din krop. For mig tog det 7 uger før næste mens. 

Tak for svar Jeg ved godt, at det afhænger af kroppen. Men det kunne måske være rart, at høre, hvordan det har været for andre? Når det er første gange, så ved man jo ikke helt hvordan og hvorledes. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

januar16

Anonym skriver:

Tak for svar Jeg ved godt, at det afhænger af kroppen. Men det kunne måske være rart, at høre, hvordan det har været for andre? Når det er første gange, så ved man jo ikke helt hvordan og hvorledes. 

Var også første gang for mig. synes også at det var lang tid før jeg fik mens igen. Men hvis i prøver aktivt at bliver gravide igen så vil jeg foreslå at tage en test om uge. Startende fra 4 uger efter SA. Så hvis du bliver gravid i denne cyklus har du en nogenlunde ide om hvor langt du er 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

januar16 skriver:

Var også første gang for mig. synes også at det var lang tid før jeg fik mens igen. Men hvis i prøver aktivt at bliver gravide igen så vil jeg foreslå at tage en test om uge. Startende fra 4 uger efter SA. Så hvis du bliver gravid i denne cyklus har du en nogenlunde ide om hvor langt du er 

Indtil nu har jeg ca. taget en test en gang i ugen efter uge 4. 

Den 17/1 tror jeg stadig at jeg har kunne fange SA'en, da jeg godt kunne skimte en streg derpå. Igår var den så helt negativ. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

januar16 skriver:

De tre tests er fra d. 15, 16 og 17 januar. 

Stregen er svag, men man kan godt skimte dem. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. januar 2016

FruK

Jeg blødte en uges tid og var til kontrolscanning ti dage senere, så vidt jeg husker. Der kunne han se, at ægløsning var på vej.

Vi gik bare til den - og jeg blev gravid igen før jeg fik mens. Jeg testede først læænge efter. 

Jeg ville nok prøve at lægge testene lidt på hylden og bare se hvad der sker.

Pøj-pøj.

Anmeld Citér

30. januar 2016

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg blødte en uges tid og var til kontrolscanning ti dage senere, så vidt jeg husker. Der kunne han se, at ægløsning var på vej.

Vi gik bare til den - og jeg blev gravid igen før jeg fik mens. Jeg testede først læænge efter. 

Jeg ville nok prøve at lægge testene lidt på hylden og bare se hvad der sker.

Pøj-pøj.

Tak for dit svar  

Det vil jeg prøve at gøre. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.