Gravid tror jeg ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2016

zandra

Hej allesammen har her til morgen taget en HS test som viste svagt positivt men ingen i hytten er i tvivl om at streg nr 2 er der. Jeg skulle ca være 3+4 henne og skulle have min mens Idag. Havde meget lidt og svagt lyserødt udflåd igår så tror egentlig den er der men hvad siger i . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

zandra

zandra skriver:

Hej allesammen har her til morgen taget en HS test som viste svagt positivt men ingen i hytten er i tvivl om at streg nr 2 er der. Jeg skulle ca være 3+4 henne og skulle have min mens Idag. Havde meget lidt og svagt lyserødt udflåd igår så tror egentlig den er der men hvad siger i . 

Ps HS testen er købt på apoteket 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Rockertand

zandra skriver:

Enten skal du have mens i dag - og så er du 4+0, eller også er du 3+4 og skal først have mens om 3 dage.....

Man er altid 2+0 på ægløsningsdagen og forventer mens 14 dage senere, hvor man så er 4+0, dette uanset at du får ægløsning på dag 12'eller dag 27 i en cyklus.

Hvis du tester 2 streger, er der god sandsynlighed for at få en fin positiv test om et par dage, så held og lykke med det.

Anmeld Citér

30. januar 2016

zandra

Rockertand skriver:

Enten skal du have mens i dag - og så er du 4+0, eller også er du 3+4 og skal først have mens om 3 dage.....

Man er altid 2+0 på ægløsningsdagen og forventer mens 14 dage senere, hvor man så er 4+0, dette uanset at du får ægløsning på dag 12'eller dag 27 i en cyklus.

Hvis du tester 2 streger, er der god sandsynlighed for at få en fin positiv test om et par dage, så held og lykke med det.

Tog en almindelig ved en 10

tiden og der var også 2 og ingen tvivl så den er hjemme �� Hr 3 dejlige børn i forvejen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.