19+2 og ingen liv :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
12 svar
8 synes godt om
29. januar 2016

*Agnete*

Jeg er nu 19+2 og har som i overhovedet ikke mærket noget liv , bobler eller noget som helst .

jeg er førstegangs men så nervøs

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

sne190810

Jeg mærkede først liv omkring 22-23 uge. Med mit andet barn, vel og mærke  

Så træk vejret stille og rolig ned i maven, og prøv at stoppe med at tænke over det et par dage. Det kommer når du mindst venter det :-) 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Liv_86

Nogen dage er der mindre gang i den end andre. Men hvis du er meget nervøs kan fu altid tage på fødegangen og få kørt en strimmel 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Christine

*Agnete* skriver:

Jeg er nu 19+2 og har som i overhovedet ikke mærket noget liv , bobler eller noget som helst .

Jeg tror ikke du skal være nervøs! Jeg tror jeg mærkede noget i uge 18+5 første gang, men jeg lå også MEGET stille og var meget koncentreret om det. Og så kræver det nok også en stor portion held at mærke det tidligt som førstegangsfødende. Og det var så også bare sådan at der gik nogle dage før jeg mærkede igen og så blev jeg nervøs over det.

Tror det er helt normalt! Men du må have tid til misdannelsesscanning snart? Så kan du jo få syn for sagen, om at alt er godt  

Anmeld Citér

29. januar 2016

Vilgerneværegravid

Ved du hvordan din moderkage ligger? Hvis den ligger fortil mærker man liv senere. Men vil lige sige at jeg først mærkede liv omkring uge 18-19 med mit første barn. Tror ikke du skal være nervøs.

Anmeld Citér

30. januar 2016

Doubleup

*Agnete* skriver:

Mit familie medlem fødte sit glade barn uden aldrig at mærke bevægelser, lægerne mener at det var bare et stille barn og at barnet måske kun drejede sig lidt når hun sov :-)

Anmeld Citér

30. januar 2016

sne190810

Liv_86 skriver:

Nogen dage er der mindre gang i den end andre. Men hvis du er meget nervøs kan fu altid tage på fødegangen og få kørt en strimmel 

Arh, og dog. 

Tvicler på de vil modtage hende, når hun er førstegangs og den eneste grund til bekymring er ikke at have mærket liv i uge 20. 

Måske man også lige kunne tænke på det økonomiske aspekt i "bare" at rende på fødegangen i tide og utide, pga små bagateller. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

Sandratoft

*Agnete* skriver:

Jeg mærkede først noget omkring uge 24  

Anmeld Citér

30. januar 2016

Tine B

Har svaret dig inde i terminsgruppen på facebook også, men du får lige samme svar her..  

Jeg mærkede nogle bitte små "bobler" helt nede ved trussekanten da jeg var 20+3, mærkede 2 små bitte spark udenpå samme sted 21+5. I dag er jeg 22+3, og jeg mærker stadig kun små bitte bobler helt dernede og kun når jeg sidder helt stille og koncentrerer mig og kun få gange om dagen..
Det er helt normalt, men hvis du er meget nervøs, synes jeg du skal kontakte din jordemoder/læge.

Jeg har i øvrigt moderkagen foran og er også førstegangs..

Anmeld Citér

30. januar 2016

Lilotte87

Jeg ville bruge 200 på en scanning og så kan du få ro. 

Det gjorde vi nogle gange og det var altså betryggende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.