Hvordan fortalte I om nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
6 svar
5 synes godt om
29. januar 2016

hautecouture

Halløj!

Ja, nu er det (desværre) ikke aktuelt endnu, men hvordan overbragte I bedsteforældre og resten af familien nyheden om, at I ventede jer for 2. gang? Ved vores datter fortalte vi det "bare" pg det var egentlig sjovt nok da det jo var vores første.. Men vil gerne gøre et eller andet næste gang.. 

Har overhovedet at købe en af de klassiske bluser med "jeg skal være storesøster" og give datteren den på til noget familie tam-tam og så se hvornår de selv opdager det... 

Har også overvejet at tage et godt billede af datteren med en tavle hvorpå der står et eller andet 

Ramme det ind og give til de kommende bedsteforældre..

Men hvordan gjorde I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2016

Zicla

Vi købte "Jeg skal være storesøster bluse" til vores store datter... 

Det tog dem ikke lang tid før de så hvad der stod.... De spurgte om det var rigtig:-)

Sidste gang jeg var gravid og mistede, var vi på ferie med svigerfamilien. Der var jeg ca 6 uger henne. Vi sagde det stille og rolig til min svigerforældre da vi var alene med dem. 

Nu er jeg gravid igen og skal nu til at tænke mig om en ny kreativ ide. Jeg har tænkt at lave en lille kasse og ligge billeder af scanningsbilledet i, til svigerforældrene... ;-)

Til min bror, tror jeg at jeg vil fortælle ham det... Det kunne være at jeg gør det samme som jeg vil gøre med mine svigerforældre:-) 

held og lykke med at sige det til familien og held og lykke med projektet:-)

Anmeld Citér

30. januar 2016

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Første gang fik de et gækkebrev i postkassen uden afsender med verset...

Jeres titler står med prikker, pas på de ikke stikker ...... & ......

Anden gang havde jeg pose med nyindkøbt tøj til min store pige med og min mor ville jo gerne se det jeg havde købt... Så hev et stykke tøj op ad gange og til sidst var den en body og sparkedragt i str. 50, hvilke hun jo synes så lidt småt ud til Isabell, hvor jeg så bare sagde det nu heller ikke var til tænkt hende ��

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

30. januar 2016

Newsence

Jeg gav min datter denne bluse på. Og så ventede jeg på at familien opdagede hvad der stod 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. januar 2016

Mo9ca

Med min den anden gav jeg min søster en gave hvor jeg i gavebåndet havde bundet den positive g-test i og skjult den i krøllerne. DET var en kæmpe overraskelse, da hun kun havde regnet med at det var indholdet i gaven der var overraskelsen. Hun glemte nærmest at åbne gaven for at se hvad der var inde i den

Anmeld Citér

3. februar 2016

hautecouture

Gode ideer I har  Ihhh, det bliver vildt når den dag engang kommer, hvor de skal have det at vide  Tak for inputs, der er lidt ekstra at overveje 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Vi sendte et billede på SMS til mormor og morfar hvor storesøster sad med et stykke papir, hvor vi havde skrevet " Min mor og far siger jeg skal være storesøster til Juli"

Farmor er bosat i spanien, så vi facetimede med hende, og viste så de positive test til hende, så det var ikke det helt store nummer vi gjorde ud af det, første gang ringede vi bare og fortalte det til de kommende bedsteforældre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.