Stor hæmoride på barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2016

Anonym trådstarter

Det bliver lidt detaljeret det her  

Min søn på 6 år har haft en hæmoride et lille stykke tid. vi har været hos lægen, men på det tidpunkt var det ikke så slemt. 

Her i løbet af aftene er den begyndt at generer ham i en ret stor grad, så jeg tjekkede lige og den er godt nok stor nu. Det er som om den er faldet mere ud af endetarmsåbningen end den har været tidligere.

er der nogle der har erfaringer de vil dele? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

jenny4

Anonym skriver:

Det bliver lidt detaljeret det her  

Min søn på 6 år har haft en hæmoride et lille stykke tid. vi har været hos lægen, men på det tidpunkt var det ikke så slemt. 

Her i løbet af aftene er den begyndt at generer ham i en ret stor grad, så jeg tjekkede lige og den er godt nok stor nu. Det er som om den er faldet mere ud af endetarmsåbningen end den har været tidligere.

er der nogle der har erfaringer de vil dele? 

Gå til lægen igen. Ingen, og slet ikke er barn skal være generet af hæmorider..

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym

Stakkel.... 

Er det længe siden han har været på wc? Så gør mine nemlig det samme, og uhyggeligt meget når jeg oveni har hård mave eller forstoppelse...

Får han noget for det? Creme? Hvis ikke og det bliver slemt så lav en lille is pose til ham og put på, som han kan ligge med... Det får det til at trække sammen... Og sørg for at han ikke sidder for længe på wc ad gangen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.