Hej! :')
Jeg er nu gået 15 dage over tid, men testene er negative? Dog har jeg en del murren i maven, og mavesyre konstant, og tisser oftere, og er blevet noget hård på det nederste af maven osv, vi ønsker sådan, at blive gravide, og min kæreste er sikker på den er der, og jeg begynder også lidt at tro/håbe den er der, men tør alligevel ikke.. - Vi blev gravide i oktober, men da jeg var 5+4 tabte vi det desværre d. 1 november 15 og graviditets testene var først deromkring begyndt og vise meget svag positiv. Er jeg virkelig bare så utrolig langsom til at producere HCG hormon eller hvad sker der?? Vi står fuldstændig i vildrede..? /: Jeg testet sidst da jeg var 5+2 (hvis jeg er gravid), og er idag 5+4, hvis jeg er gravid. Min cyklus ligger i gennemsnit på 36 dage, jeg stoppet på p-piller i Juli 15, men har jo været gravid efter, her i november sidste år, inden vi desværre tabte det, så vi kan jo godt? Men.. Ja? Jeg syntes bare det er længe at gå over tid, især når testene stadig er negative? /: har købt en clearblue graviditets test, som siger "gravid" eller "ikke gravid", istedet for at stå forvirret og kigge efter streg nummer to, hæhæ, som jeg tror jeg vil tage imorgen tidlig.
Mange tak fordi du gad læse min roman, havde lige brug for luft, hos en der forhåbentlig kan give mig et svar/råd. :')
Mvh Tabita.
Sonjas svar
Kære Tabita,
Tak for din roman
). Ønsket om at blive gravid kan godt være så stort, at man tolker alle tegn som en mulig graviditet. Men når det er sagt, så har du en lang cyklus, som jeg tolker ud fra det som du skriver, ikke altid er regelmæssigt, så der måske lidt håb endnu. Men det er en rigtig god idé at teste med den digitale graviditetstest, så får du korrekt vished, og den kan i hvert fald stole på.
Venlig hilsen,
Sonja
Sonja er uddannet jordemoder og vil besvare spørgsmål omkring graviditet og fødsel samt spørgsmål omkring den første tid efter fødslen. Hos Sonja kan du få råd og vejledning, så du kan føle dig tryg i din graviditet og klar til din fødsel.
Se Sonjas hjemmeside: DenGodeBarsel.dk
Anmeld
Citér