Vuggedøds alarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Har nogle af jer erfaringer med vuggedødsalarmen? Kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er for meget eller om det er en god ide at anskaffe sig sådan en. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej piger. Har nogle af jer erfaringer med vuggedødsalarmen? Kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er for meget eller om det er en god ide at anskaffe sig sådan en. 

Vi har ikke haft nogen. 

Det har da i hvert fald heller ikke været nødvendigt da der helt automatisk er blevet placeret en inde i os forældre - specielt mig som mor.

Ved hver eneste bevægelse reagerede jeg, ved hver eneste lyd og hvis hun så sov længere end forventet eller lydende udeblev, ja så reagerede jeg også. 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Jeg havde en til min yngste. Han er fra uge 29+1, og havde dårligt hjerte, samt lunger. Han havde det med a stoppe med a trække vejret. Den ga mig sikkerhed - og en helvedes masse hjertestop (glemte a slukke den hvergang jeg tog han op) ... Mén, jeg elskede den - og jeg sov godt om natten, og jeg havde ro. Jeg ska klart ha en igen. Jeg havde jo et reelt behov for en dengang...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.