er disse piller gode nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2016

tullemortilsnart2

nogen der tager dem? indeholder de alt hvad man skal have? både D vitamin og jern? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
tullemortilsnart2 skriver:

nogen der tager dem? indeholder de alt hvad man skal have? både D vitamin og jern? 

De er rigtig gode at tage, men nej du skal tage jern ved siden da fra uge 10. Det skal du uanset hvilken vitaminpille til gravide du tager.

Jeg kan anbefale at bruge hemojern, og så tage dem med vitaminC. Enten i pilleform eller et glas appelsin juice. VitaminC hjælper med optagelsen af jern, og Hemojern er særligt skånsomme for maven. Så man får ikke hård mave af det, som man ellers kan få når man tager jern. 

Anmeld Citér

30. januar 2016

tullemortilsnart2

har nu købt et glas. der står på forsiden : Ekstra folsyre, d-vitamin og jern. der står bagpå 400 folsyre og 27 mg jern. så er det vel ok?

Anmeld Citér

30. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
tullemortilsnart2 skriver:

har nu købt et glas. der står på forsiden : Ekstra folsyre, d-vitamin og jern. der står bagpå 400 folsyre og 27 mg jern. så er det vel ok?

Der er ikke nok jern i så du skal også tage jern ved siden af. Det var hvad jeg fik at vide af min jordemoder

Anmeld Citér

30. januar 2016

Trine89

Som de andre siger så er det en helt fin vitamin pille. Husk man skal tage to af dem (det glemte jeg den første uges tid ) 

Jeg kan dog ikke anbefale  hemojern, jeg er en af de få der fik utrolig hård mave dem. Men tilgengæl kan jeg anbefale dem der hedder gravijern, der er også c-vitamin i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.