Skidtmas :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
11 svar
1 synes godt om
28. januar 2016

Flødebollen

Øv! 

Her 4 dage efter ÆO og en uge efter ÆL, synes jeg, at jeg har det skidt. Ved at østradiol og crionone kan give kvalme osv., men det er satme slemt. Pisse træt. Og min lænd og understel. Har det som om, jeg bliver æltet hårdt indefra 

og det er jo al for tidligt at det skyldes noget andet, selvom vi , men øv jeg har det dårligt. Pivskid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

Flødebollen

Flødebollen skriver:

Øv! 

Her 4 dage efter ÆO og en uge efter ÆL, synes jeg, at jeg har det skidt. Ved at østradiol og crionone kan give kvalme osv., men det er satme slemt. Pisse træt. Og min lænd og understel. Har det som om, jeg bliver æltet hårdt indefra 

og det er jo al for tidligt at det skyldes noget andet, selvom vi , men øv jeg har det dårligt. Pivskid

Og så ligger man her. Hundens snorken vækkede mig:/

ondt i halsen og har det varmt/koldt. Jeg er vist en ægte heldig kartoffel - og jeg piber eller ikke :/

Anmeld Citér

29. januar 2016

ønskebørn74

Flødebollen skriver:

Øv! 

Krammer og pøj pøj...

Anmeld Citér

29. januar 2016

Flødebollen

ønskebørn74 skriver:

Krammer og pøj pøj...

Tak!

Anmeld Citér

29. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

En efterreaktion på stimuleringen, måske? Hvor mange fik du taget ud? Jeg blev først rigtig skidtmas et par dage efter ÆO... heldigvis fordi der viste sig at være en graviditet under opsejling... men jeg troede at jeg skulle dø! God bedring - husk væske, hvile og protein!

Anmeld Citér

29. januar 2016

Flødebollen

ErDuHerIkkeSnart skriver:

En efterreaktion på stimuleringen, måske? Hvor mange fik du taget ud? Jeg blev først rigtig skidtmas et par dage efter ÆO... heldigvis fordi der viste sig at være en graviditet under opsejling... men jeg troede at jeg skulle dø! God bedring - husk væske, hvile og protein!

Det er fryseæg

så har kun fået bemfola for at mit eget æg skulle vokse.. Det ville også være min tanke, men der bare ikke så meget at efterreagere på:/

Anmeld Citér

29. januar 2016

Christine

Flødebollen skriver:

Øv! 

Jeg synes det lyder meget som graviditetstegn 

Men ja, det ville godt nok være tidligt. Man ved ko aldrig!

Jeg håber du kan have det sådan længe fordi du er gravid  eller.. selvfølgelig ikke fordi jeg håber du får det dårligt. Men altså når man har en positiv test, så ved man da hvorfor hvis man har det dårligt 

Anmeld Citér

29. januar 2016

anjo01

Flødebollen skriver:

Og så ligger man her. Hundens snorken vækkede mig:/

ondt i halsen og har det varmt/koldt. Jeg er vist en ægte heldig kartoffel - og jeg piber eller ikke :/

Hej

selvom det er træls, så tag det som et godt tegn, at sin krop skal bruge energi på at kæmpe med din hals, frem for imod det æg der er blevet sat op. Jeg fik også ondt i halsen et par dage efter æo, og endte med at blive gravid 

krydser for dig!

Anmeld Citér

29. januar 2016

Flødebollen

Christine skriver:

Jeg synes det lyder meget som graviditetstegn 

Men ja, det ville godt nok være tidligt. Man ved ko aldrig!

Jeg håber du kan have det sådan længe fordi du er gravid  eller.. selvfølgelig ikke fordi jeg håber du får det dårligt. Men altså når man har en positiv test, så ved man da hvorfor hvis man har det dårligt 

Ja, jeg havde ægløsning omkring torsdag i sidste uge. Og lagt fryseæg op mandag. 

Vi  for at det er gode tegn, selvom jeg føler mig lidt mat i sokkerne da...

Anmeld Citér

29. januar 2016

Flødebollen

anjo01 skriver:

Hej

selvom det er træls, så tag det som et godt tegn, at sin krop skal bruge energi på at kæmpe med din hals, frem for imod det æg der er blevet sat op. Jeg fik også ondt i halsen et par dage efter æo, og endte med at blive gravid 

krydser for dig!

Tak for den besked

den vil jeg prøve at holde fast i.. Føler mig bare så'n, mat og uoplagt. Træt af helvedes til..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.