Vitaminer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

204 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg vil bare høre om der findes fiskeolie til gravide og kalk? Det gjorde der nemlig sidst jeg var gravid, men jeg kan slet ikke finde det nu Kun gravitamin og jern..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Spiloppi

Det gør der, men den hedder bare Omega til gravide - står samme sted på apoteket som kalk, gravitamin og gravijern

Anmeld Citér

29. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak  Det bare underligt at dem på apoteket siger at de ikke har noget når jeg ringer derned..

Anmeld Citér

29. januar 2016

MyDream

Da jeg fandt ud af, at jeg var gravid tilbage i september, købte jeg GraviOmega på apoteket (samme mærke som GraVitamin og GraviJern), men da jeg havde brugt den pakke, og ville købe nogle nye, fik jeg at vide, at de ikke laves mere. Jeg har søgt i længere tid, på mange forskellige apoteker, i forskellige byer - alle steder siger de, at de er udgået, og de har ikke et alternativ  Jeg spiser heldigvis en del forskellige fisk flere gange om ugen, så jeg tog dem bare for en sikkerheds skyld! Men har virkelig undret mig over, at de ikke har et alternativ, for der er jo mange gravide, som slet ikke spiser fisk.

Om der heller ikke findes kalkpiller til gravide længere, ved jeg ikke. Mælk er nemlig min største craving i denne graviditet, så kalk får jeg rigeligt af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.