Ikke gravid, men mærker noget der minder om liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
16 svar
9 synes godt om
28. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej alle,

De sidste par dage/uger har jeg oplevet noget mærkeligt. Jeg mærker noget som minder om liv. Især om aftenen når jeg ligger på maven, eller hvis jeg foretager en pludselig bevægelse. Idag gik det så vidt så jeg kunne se det UDEN på maven. Det mindede mig SÅ meget om de 2 gange jeg var gravid med mine drenge. Bliver skide nervøs, for har ikke haft sex siden start oktober og har haft mens OG testet negativ på 2 teste jeg købte for en sikkerheds skyld. Jeg ser heller ikke gravid ud. Jeg ER ikke gravid, længere er den ikke.

Jeg ville bare høre om andre oplever det jeg beskriver? Kan det være tarme? Kan det være fordi jeg for en lille måneds tid siden er startet på p-piller? Jeg har aldrig oplevet det før. Så jeg bliver sgu lidt skræmt 

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hej alle,

De sidste par dage/uger har jeg oplevet noget mærkeligt. Jeg mærker noget som minder om liv. Især om aftenen når jeg ligger på maven, eller hvis jeg foretager en pludselig bevægelse. Idag gik det så vidt så jeg kunne se det UDEN på maven. Det mindede mig SÅ meget om de 2 gange jeg var gravid med mine drenge. Bliver skide nervøs, for har ikke haft sex siden start oktober og har haft mens OG testet negativ på 2 teste jeg købte for en sikkerheds skyld. Jeg ser heller ikke gravid ud. Jeg ER ikke gravid, længere er den ikke.

Jeg ville bare høre om andre oplever det jeg beskriver? Kan det være tarme? Kan det være fordi jeg for en lille måneds tid siden er startet på p-piller? Jeg har aldrig oplevet det før. Så jeg bliver sgu lidt skræmt 

På forhånd tak!

Mon ikke det bare er pantom spark :-). Dem har jeg også ofte. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Mon ikke det bare er pantom spark :-). Dem har jeg også ofte. 

Det tror jeg ikke, når jeg ligefrem kan se det uden på maven. Har nemlig overvejet det

Også snart 2 år siden jeg sidst var gravid. Tænker det ville være kommet kort efter fødslen 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Sabone

Anonym skriver:

Hej alle,

På forhånd tak!

Hvornår har du taget testene? 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Kay

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke, når jeg ligefrem kan se det uden på maven. Har nemlig overvejet det

Også snart 2 år siden jeg sidst var gravid. Tænker det ville være kommet kort efter fødslen 

Når man er gravid skubbes der rundt på tarmene,  og det Gør at når der passere luft rundt efterfølgende er ser nogle kvinder der oplever at deres tarme bevæger sig også kaldet fantom spark og ja det kan blive så kraftige at det kan ses / mærkes uden på maven 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Kløver

Kay skriver:

Når man er gravid skubbes der rundt på tarmene,  og det Gør at når der passere luft rundt efterfølgende er ser nogle kvinder der oplever at deres tarme bevæger sig også kaldet fantom spark og ja det kan blive så kraftige at det kan ses / mærkes uden på maven 

Enig her, oplever selv ofte fantomspark  

Anmeld Citér

28. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Fantom spark kan godt være så kraftige at man kan mærke det uden på maven. Også selvom det er længe siden man har født. Jeg mærker stadig fanton spark af og til (i skrivende stund faktisk ) og min datter er 1½ år

Anmeld Citér

28. januar 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Det kan komme længe efter en fødsel. Mht til at man kan se det kan det sagtens være tarmene..

Anmeld Citér

28. januar 2016

Mullesmith

Har da set i amerikanske programmer (gravid uden anelse) at der er nogen der oplever at være gravide trods både mens og megativ test, samt heller ingen voksende mave og så føder de alligevel en baby på 3kg  synes selv det lyder helt urealistisk men hvem ved!?!?

Anmeld Citér

28. januar 2016

Moar2011

Mullesmith skriver:

Har da set i amerikanske programmer (gravid uden anelse) at der er nogen der oplever at være gravide trods både mens og megativ test, samt heller ingen voksende mave og så føder de alligevel en baby på 3kg  synes selv det lyder helt urealistisk men hvem ved!?!?

Det har jeg os set og synes det r såååå vildt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.