hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. januar 2016

MorTilEn2013Dreng

jeg fik fjernet min spiral den 6 Januar men jeg aner jo ikke rigtig hvornår jeg skal have min menstruation, da jeg stort set ikke fik den da jeg havde min spiral, men hvornår ville det ca pas med jeg skulle have den?? ved godt i ikke kan svare mig 100% på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MorTilEn2013Dreng skriver:

jeg fik fjernet min spiral den 6 Januar men jeg aner jo ikke rigtig hvornår jeg skal have min menstruation, da jeg stort set ikke fik den da jeg havde min spiral, men hvornår ville det ca pas med jeg skulle have den?? ved godt i ikke kan svare mig 100% på det

Da jeg fik fjernet min spiral gik der 52 dage før jeg gik mens igen. Derefter gik der 45 dage. Og sådan trappede den langsomt ned indtil den blev regelmæssig på 32 dage. - Fik den fjernet i dec '14 og den blev regelmæssig omkring juni '15

Anmeld Citér

28. januar 2016

MorTilEn2013Dreng

MummiT skriver:

Da jeg fik fjernet min spiral gik der 52 dage før jeg gik mens igen. Derefter gik der 45 dage. Og sådan trappede den langsomt ned indtil den blev regelmæssig på 32 dage. - Fik den fjernet i dec '14 og den blev regelmæssig omkring juni '15

hold da op det var da også længe

de sidste måneder inden jeg fik den fjernet var den også meget regelmæssig på 31 dage tror jeg det har været. og nu har jeg også fået sådan noget tykt hvidt udflåd, det lugter ikke er bare ulækkert

Anmeld Citér

28. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MorTilEn2013Dreng skriver:

hold da op det var da også længe

de sidste måneder inden jeg fik den fjernet var den også meget regelmæssig på 31 dage tror jeg det har været. og nu har jeg også fået sådan noget tykt hvidt udflåd, det lugter ikke er bare ulækkert

Jeg havde også haft en masse problemer med den. Havde kun haft den i 3½ mdr og havde blødt næsten non-stop. Kun få pauser på 1-2 dage af gange, og sammenlagt ca 1 uges pause i løbet af de 3 måneder... Så da jeg fik smerter, blev indlagt og fik morfin blev den fjernet. 

Men ja det var mega længe der i starten. Var konstant nervøs for om jeg blev gravid, da vi kun brugte kondom

Anmeld Citér

28. januar 2016

MorTilEn2013Dreng

MummiT skriver:

Jeg havde også haft en masse problemer med den. Havde kun haft den i 3½ mdr og havde blødt næsten non-stop. Kun få pauser på 1-2 dage af gange, og sammenlagt ca 1 uges pause i løbet af de 3 måneder... Så da jeg fik smerter, blev indlagt og fik morfin blev den fjernet. 

Men ja det var mega længe der i starten. Var konstant nervøs for om jeg blev gravid, da vi kun brugte kondom

Her prøver vi så og blive gravide  

men har faktisk været meget glad for den har haft den i halvandet år og har slet ikke haft de problemer med at bløde hele tiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.