Benedikte85 skriver:
Hej de damer 
Jeg vil rigtig gerne høre fra jer, der er nyligt igang med fertilitetsbehandlingpå OUH - fertilitetsklinikken.
Hvad har jeres oplevelser med gå på OUH været indtil videre? Hvordan oplever I, at I er blevet tager imod af lægerne, sygeplejerskerne mfl. Virker de kompetente, grundige derude? Er de villige til ændre i behandlingen, prøve nyt osv...
Jeg ville i første omgang meget gerne have været henvist til Horsens offentlig fertilitetsklinik. Den foretrak jeg frem for OUH. Jeg synes at have hørt så meget godt om netop Horsens og deres succesrate er også blandt de allerbedste og højeste i Danmark når det kommer til landets offentlige fertilitetsklinikker.
Jeg ved ikke hvor høj en succesrate OUH har. Men efter al det med lukningen af Skejby klinikken og den irriterende fusion (spareøvelse) så har de meget travlt i Horsens grundet de mange flere patienter= Laaange ventelister og måske afvisninger på behandlinger. Så med det in mente måtte det bliver OUH i stedet. Jeg bor også i Odense.
Jeg har kort været i behandling på ouh, Vi kom ind til samtale, hvor vi fik af vide vi skulle have ivf behandling, hende vi var inde ved virkede fuldstændig som om hun havde styr på det og fik godt forklaret hvordan behandlingen kom til at foregå, så meldte vi os til ved cyklus start, og skulle så igennem flere scanninger, der følte vi så lidt at det bare kørte på samlebånd, Vi fik ikke meget af vide om hvordan det så ud inde ved lægen, men efter hver scanning kom vi ind og snakkede med en sygeplejerske, og de kunne svare på alle spørgsmål, de var super søde og havde alt den tid vi havde brug for.....
Og heldigvis lykkedes det i første forsøg, jeg er nu 11+3
Min konklusion er at lægerne har helt styr på hvad de laver, men det meste information får du ved første samtale og derefter ved sygeplejersken, det gik lidt hurtigt ved selve undersøgelserne og der var ikke rigtig tid til spørgsmål ved lægen....
Anmeld
Citér