Sige op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
10 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg slutter snart min barsel og har fået nyt job. Jeg skal derfor snart sige op på mit gamle arbejde. Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal derind og sige personligt. Eller om jeg kan nøjes med at ringe. Jeg har nemlig langt til min arbejdsplads.

hvad mener I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Becks

Anonym skriver:

Jeg slutter snart min barsel og har fået nyt job. Jeg skal derfor snart sige op på mit gamle arbejde. Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal derind og sige personligt. Eller om jeg kan nøjes med at ringe. Jeg har nemlig langt til min arbejdsplads.

hvad mener I?

Alle steder jeg har været ansat, har man skulle sige op skriftligt ��

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar . Jeg ved godt, at de skal have der på skrift. Min usikkerhed går mere på, om jeg kan tillade mig at meddele det pr tlf, eller om det er dårlig stil ikke at meddele det personligt?

Anmeld Citér

27. januar 2016

An&Jo

Jeg ville sende dem et brev eller mail og så give dem et opkald for at høre om de har fået den.. Medmindre det er et sted du kan ende med at skulle søge hen igen, så ville jeg møde op personligt med opsigelsen

Anmeld Citér

27. januar 2016

FruStolpe

Selvfølgelig bør du møde op med din skriftlige opsigelse. Få afsluttet jobbet på en pæn måde. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil

Synes det kommer meget an på arbejdet. Da jeg sagde op i sommers meddelte jeg det først telefonisk til chefen og samme da på skrift til de tætteste kolleger. Herefter aftalte jeg en dato hvor jeg tog ud og sagde farvel.

Anmeld Citér

27. januar 2016

Muffinmus

Vil du gøre det ordentligt,  så mød op selv også. Snak med dem, bed om en udtalelse osv.

Anmeld Citér

27. januar 2016

Carina:-)

Man ved aldrig hvad fremtiden bringer så smæk ikke med døren men sig op på en ordentligt måde 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Man ved aldrig hvad fremtiden bringer så smæk ikke med døren men sig op på en ordentligt måde 

Nej, jeg ønsker nemlig heller ikke at smække med døren. Jeg har været glad for at være der. Jeg trænger bare til nye udfordringer og har fået en mulighed for det nu 

Er bare i tvivl om det er unødvendig meget besvær at tage derind, eller om min chef vil påskynde det... 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Nej, jeg ønsker nemlig heller ikke at smække med døren. Jeg har været glad for at være der. Jeg trænger bare til nye udfordringer og har fået en mulighed for det nu 

Er bare i tvivl om det er unødvendig meget besvær at tage derind, eller om min chef vil påskynde det... 

Det vil det helt klart blive sat pris på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.