Kan man tisse forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej tøser. 

Kan man tisse forkert på en graviditetstest? Min menstruation plejer at komme på klokkeslættet, men den er nu 2 dage forsinket. Jeg har brugt de helt billige teste på ebay, og de er piv negative. Ved ikke om jeg gør noget forkert. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Chellie

Altså, hvis urinen rammer korrekt, og suges op gennem strimlen som den skal, er det nok rigtigt.. Men det er jo svært for os at vurdere..

Jeg plejer at tisse i et glas (jeg har et tomt marmeladeglas stående, som jeg kun bruger til dét), og så dyppe strimlen.. Det har aldrig slået fejl.. 

Måske er din mens forsinket fordi du går og håber rigtig meget.. Du ville ikke være den første.. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Altså, hvis urinen rammer korrekt, og suges op gennem strimlen som den skal, er det nok rigtigt.. Men det er jo svært for os at vurdere..

Jeg plejer at tisse i et glas (jeg har et tomt marmeladeglas stående, som jeg kun bruger til dét), og så dyppe strimlen.. Det har aldrig slået fejl.. 

Måske er din mens forsinket fordi du går og håber rigtig meget.. Du ville ikke være den første.. 

Hej Chellie. 

Tak for svar. Jeg synes bare, at det, for mig, er lidt svært at tisse i et glas. Men det kunne være at man skulle  jeg havde egentlig slet ikke håbet på noget denne måned. Så jeg venter bare på at vi kan komme i gang igen. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej Chellie. 

Tak for svar. Jeg synes bare, at det, for mig, er lidt svært at tisse i et glas. Men det kunne være at man skulle  jeg havde egentlig slet ikke håbet på noget denne måned. Så jeg venter bare på at vi kan komme i gang igen. 

Hvis du har svært ved at tisse i et glas. Så udskift glasset med en lille, men bredere bøtte. Gør det evt i badet. 

Når du står op så gå ud og stil dig med bøtten. Det bedste er self lige at bade bagefter 

det gjorde jeg en enkelt gang da maven var for stor sidst i graviditeten og jeg skulle have en prøve med til jm. 

Jeg brugte iøvrigt en overskåret vandflaske da jeg ikke havde engangskrus og ville ikke bruge genbrugeligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.