Bæreseler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. januar 2016

Becks

Hvilken erfaring har I med bæreseler?
Jeg er med på, at den skal være ergonomisk korrekt, så de ikke bliver båret i skridtet, men sidder i "frøstilling"
Men hvilken kan I anbefale? Pris er (næsten) underordnet..
Den skal kunne bruges fra nyfødt og op..
Den skal samtidig også kunne passe mig, uden at være for stram osv. da jeg er en stor pige 
Ønsker ikke anbefalinger om slynger osv. kun bæreseler 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

superbaby

Becks skriver:

Jeg er med på, at den skal være ergonomisk korrekt, så de ikke bliver båret i skridtet, men sidder i "frøstilling"
Den skal samtidig også kunne passe mig, uden at være for stram osv. da jeg er en stor pige 

Vi var glade for vores Beco Butterfly. Har mest brugt den på ture, den er perfekt når barnevognen ikke kan være med. Vores dreng elskede den og faldt næsten altid i søvn. Jeg syntes det var så hyggeligt 

Anmeld Citér

27. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Becks skriver:

Jeg knuselsker min ergobaby bæresele! Ved simpelthen ikke hvad jeg havde gjort uden! - Jeg købte den da min datter var 4 mdr og bruger den stadig nu hvor hun er 1½ år. Den kan bruges i 3 stillinger: På maven, på hoften og på ryggen. Man kan dog også få en model hvor baby kan sidde foran, med ansigtet fremad. - Det kan man ikke med min.

Med en nyfødt indsats kan den bruges helt fra fødslen. Jeg er særligt vild med den, fordi at selvom min datter alligevel vejer 12½ kg nu, så er det ikke tungt at have hende siddende i den. Man bærer vægten på hoften

Anmeld Citér

27. januar 2016

tarkoflen

Jeg elsker manduca bæreselen  du skal ikke købe alt muligt ekstraudstyr, for babyindsatsen er indbygget i selen. Jeg synes den har ret gode indstillingsmuligheder! Hvis du kommer forbi Århus er du velkommen til at prøve vores

jeg bar Thea i sommer, hvor hun var godt og vel to år og vel vejede omkring 12 kg uden problemer! Og jeg døjer altså med ryggen!

det var et trygt sted for Thea og jeg elskede at have hende så tæt på mig  og i den kunne jeg altid få hende til at falde til ro

hvis du køber manduca så skriv lige til mig, så får du lige et godt tip, hvis du føler den falder ned på skuldrene

P.s jeg glæder mig sådan til at se billed af bebs 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Kay

Becks skriver:

Jeg elsker min stræk vikle  

Og vil til en hver tid anbefale sådan en 

Viva sidder stadig i sin selvom hun er 15 md ( 10 kg) og hun sidder så godt i den 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Carina:-)

Jeg har været mest glad for Manduca 

Den sad de godt i fra helt små og selv da de kom op i vægt har den ikke været ubehagelig at bruge

Har tit brugt den i stedet for barnevogn når vi var i kbh og skulle meget med s tog .

Det eneste minus har været når det var rigtig varmt så svedte mine når de sad i den fordi den er meget kraftig i stoffet. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Fine_007

Becks skriver:

Jeg var rigtig glad for ergobabys bæresele - og så kommer de i forskellige fine farver og mønstre. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

anonym12

Jeg har været så glad for minstrækvikle. Nu er vi gået over til ringslynge og snart fastvikle. Jeg synes nemlig han er for tung til strækviklen nu.....jeg vil gerne have bedre støtte.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.