Tid på hospitalet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
9 svar
3 synes godt om
27. januar 2016

Anonym trådstarter

Er så ked af det og frustreret da jeg længe har ventet på brev fra hospitalet om min søns tilstand. Han skal ind til røntgen og scanning.  Så kommer min nabo over med et brev som hun har fået i post kassen og tidspunktet var idag !!!!!!! Jeg far ringet derud men selvfølgelig tager de ikke telefonen på det tidspunkt. Hvad tror i der sker ? Får jeg en bøde?  Bor forresten i Århus kommune. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Anonym trådstarter

27. januar 2016

Becks

Anonym skriver:

Er så ked af det og frustreret da jeg længe har ventet på brev fra hospitalet om min søns tilstand. Han skal ind til røntgen og scanning.  Så kommer min nabo over med et brev som hun har fået i post kassen og tidspunktet var idag !!!!!!! Jeg far ringet derud men selvfølgelig tager de ikke telefonen på det tidspunkt. Hvad tror i der sker ? Får jeg en bøde?  Bor forresten i Århus kommune. 

Hvorfor skulle du dog få en bøde?

Der er jo ikke andet for, end at du må ringe i deres tlf. tid i morgen, og sige brevet var røget i en forkert postkasse ☺️

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Becks skriver:

Hvorfor skulle du dog få en bøde?

Der er jo ikke andet for, end at du må ringe i deres tlf. tid i morgen, og sige brevet var røget i en forkert postkasse ☺️

Fordi at det var man begyndt på troede jeg ? Jeg ringer imorgen. Det bare så iriterende når man har ventet en hel måned på at blive indkaldt... Tak for svar. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

sne190810

Tænker ikke du får en bøde, men at du bare må vente endnu længere tid på en ny ledig tid :-) 

Rigtig surt, men sådan er det jo  

Anmeld Citér

27. januar 2016

januar16

Mener jeg har hørt at bøden frafaldes hvis man har en god forklaring. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Becks

Anonym skriver:

Fordi at det var man begyndt på troede jeg ? Jeg ringer imorgen. Det bare så iriterende når man har ventet en hel måned på at blive indkaldt... Tak for svar. 

Oki, har bare aldrig hørt om det på et hosp. før 

Ved man gør det hos speciallæger, såsom tandlæger, øjenlæger osv. 

Men håber ikke du får en bøde! Det jo ikke din skyld, at postbudet kvajer sig..

Postbudet her hos mig, er også RIGTIG dygtige til at smide i forkerte postkasser 

Så jeg er lykkelig for e-boks. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Brevet er kommet i postkassen, fordi din søn ikke har en E-boks.

Bøder kan kun gives ved elektronisk indkaldelse, idet det så ikke kan diskuteres, at indkaldelsen er kommet rette sted og på rette tidspunkt.

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

Juhuuuuuu, har fået en ny tid til min dejlige dreng. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Tænker ikke du får en bøde, men at du bare må vente endnu længere tid på en ny ledig tid :-) 

Rigtig surt, men sådan er det jo  

Jeg skal ikke vente endnu længere da han kun er 5 år og ikke kan gøre for at postvæsnet har taget fejl ang adressen. De er også kun mennesker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.