Jeg tror jeg har besluttet mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
8 svar
16 synes godt om
27. januar 2016

Anonym trådstarter

For at det ikke skal være os. Jeg kan ikke finde nogen kærlige følelser frem ligegyldigt hvad jeg tænker på eller hvordan jeg kigger på ham og tanken om et helt liv foran mig uden oprigtigt nærhed og sex af lyst, dræber mig fuldstændig inde i hovedet.

men hvordan får man det sagt? Og skal jeg fortælle at det der slog hovedet på sømmet var en anden mand som jeg virkelig ønsker at lære at kende - ikke dermed sagt at det bliver os, men de følelser han vækker i mig nu kan jeg slet ikke overse og bare glemme. Eller er det for meget og ligegyldig information til ham? Jeg vil jo sådan set bare skåne ham for at høre rygter om at jeg dater en anden, meget hurtigt efter.  

Jeg hader ikke min nuværende kæreste, men vi er kommet dertil hvor det for mig er et trygt venskab uden nogen form for lidenskabelige følelser. Jeg er så bange for at knuse ham.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

For at det ikke skal være os. Jeg kan ikke finde nogen kærlige følelser frem ligegyldigt hvad jeg tænker på eller hvordan jeg kigger på ham og tanken om et helt liv foran mig uden oprigtigt nærhed og sex af lyst, dræber mig fuldstændig inde i hovedet.

men hvordan får man det sagt? Og skal jeg fortælle at det der slog hovedet på sømmet var en anden mand som jeg virkelig ønsker at lære at kende - ikke dermed sagt at det bliver os, men de følelser han vækker i mig nu kan jeg slet ikke overse og bare glemme. Eller er det for meget og ligegyldig information til ham? Jeg vil jo sådan set bare skåne ham for at høre rygter om at jeg dater en anden, meget hurtigt efter.  

Jeg hader ikke min nuværende kæreste, men vi er kommet dertil hvor det for mig er et trygt venskab uden nogen form for lidenskabelige følelser. Jeg er så bange for at knuse ham.. 

Jeg tror ikke jeg ville fortælle om den anden 

Jeg håber det kommer til at forløbe godt, når du skal have det sagt 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Bshizzle

Jeg ville heller ikke fortælle ham det..  

(Nu ville jeg aldrig være utro, men afslutte forholdet inden jeg gik skridtet videre med en anden). 

Men hvis jeg var dig i dit tilfælde, så ville jeg ha skånet kæresten med detaljer..

Hans følelser for dig er jo sikkert ikke glemt, og han vil nok ikke ta det helt pænt i forvejen i guess..  

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg ville heller ikke fortælle ham det..  

(Nu ville jeg aldrig være utro, men afslutte forholdet inden jeg gik skridtet videre med en anden). 

Men hvis jeg var dig i dit tilfælde, så ville jeg ha skånet kæresten med detaljer..

Hans følelser for dig er jo sikkert ikke glemt, og han vil nok ikke ta det helt pænt i forvejen i guess..  

Der er intet utroskab indvolveret. Jeg vil netop undgå det ved at stoppe forholdet nu, inden det andet når skridtet videre! 

Anmeld Citér

27. januar 2016

SandraXOXO

Hvis det var mig ville jeg ikke 'skånes' som du siger, hellere ha en grund til at hade eksen end at gå rundt og tænke på hvad man gjorde galt. Du er blevet lidt træt af forholdet og lidt lun på en anden. Det fortjener han da at vide. Ellers bebrejder han da sig selv. Og det jo ikke hans skyld du ikke er lykkelig mere. Nogle gange er ærlighed bare bedst for at alle parter kommer hurtigere videre. Og skylder du ham ikke også at slippe for at hører ude i byen at du dater allerede? Du har vel elsket ham engang, været fortrolig med ham. Skub ham ikke ud uden forklaring. For det gør så fandens ondt. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Hvis det var mig ville jeg ikke 'skånes' som du siger, hellere ha en grund til at hade eksen end at gå rundt og tænke på hvad man gjorde galt. Du er blevet lidt træt af forholdet og lidt lun på en anden. Det fortjener han da at vide. Ellers bebrejder han da sig selv. Og det jo ikke hans skyld du ikke er lykkelig mere. Nogle gange er ærlighed bare bedst for at alle parter kommer hurtigere videre. Og skylder du ham ikke også at slippe for at hører ude i byen at du dater allerede? Du har vel elsket ham engang, været fortrolig med ham. Skub ham ikke ud uden forklaring. For det gør så fandens ondt. 

Det er netop også min tanke. Men jeg ved jo ikke hvad han vil foretrække  

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Men at han skal hade mig vil være et dårligt mål, da vi har børn sammen. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

SandraXOXO

Anonym skriver:

Men at han skal hade mig vil være et dårligt mål, da vi har børn sammen. 

Men at han skal hade sig selv for at have gjort noget galt og mistet dig er vel værre? Han skal trods alt leve med sig selv hver dag. Dig skal han jo ikke se så tit mere. Du forlader ham, jeg tænker at han fortjener at vide hvorfor og hvordan han står. At det ikke bare er et brud, men et brud hvor du allerede har et godt øje til en anden. Jeg har selv stået på begge sider, og det er ikke kønt. Men ærlighed hjælper. Ihvertfald fremad rettet, især når i har børn fortjener han at du spiller med åbne kort. Hvis min eks havde forladt mig,viden forklaring, og tilmed datet hurtigt efter uden lige at give mig et heads up, havde jeg sgu hadet ham. Men du kender jo din (eks)mand bedst. Tit er mænd jo slet ikke så følsomme som kvinder. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Yoggibear

Da kæresten og jeg mødtes var vi begge i andre forhold med partnere vi boede med. Vi var begge helt sikker på at vi ikke kunne lade det passere dog lovede vi intet til hinanden men så tiden an. Vi valgte begge at gå før der kom utroskab ind i billedet. Vi valgte begge også at fortælle hvorfor så der ingen tvivl var hos den anden. Det var rigtig hårdt for dem begge at vide at de var blevet fravalgt for en anden. Jeg ville til hver en tid vælge at sige sandheden også nu især hvor i har børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.