Baby sko hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2009

stine_olesen

Hej alle sammen

Så er det jo ved at være den årstid og nu har vi købt en lækker flyverdragt til ham den lille, så kommer vi til SKO han er ikke stor nok til rigtige støvler men har hørt man kan få nogen overtræks læignende sko af flyverdragt/regntøjs stof er der nogen der ved hvor man kan få sådan nogen eller har nogen råd om hvad man giver en lille en på 8/9 mdr på af sko udendørs som ikke kan blive våde men ikke sådan nogen tunge støvler?????

Mange hilsner Stine og Lucas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

hvilken dragt har i købt? de laver ofte futter i samme stof og farve nemli

finder lige et link til dig

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

der er bl.a nogen her

http://www.viable.dk/shop/fodtoej-106c1.html

men jeg ville kigge i Babysam og de andre baby forretinger, Celavi laver nogen, Reima, Mikk-line, Pippie caretec, osv..

Anmeld

23. september 2009

malou

Jeg har Mikklines til Victor... de er super gode

knus malou

Anmeld

23. september 2009

Vidunderligeunger

da jeg arbejder i skoringen og vi er kendt for vores gode børesko og vejleding herom, kan jeg lige fortælle dig at ecco laver nogle perfekte goretex mini fra str. 19 til 26 kig på skoringen.dk eller google dem..

Anmeld

23. september 2009

LotteN

her er nogle fra mikk.line og de er på tilbud her:

http://www.babysam.dk/mikk-line-coated-futte.aspx

Anmeld

23. september 2009

MetteT

Vi har købt overtræksfutter fra Reima i Babysam..

Anmeld

23. september 2009

Muffinmus

har overtræksfutterne fra Reima da børn ikke skal have sko før de selv kan gå..lige gyldig hvor små skoene laves

Anmeld

23. september 2009

Drengenesmor

Jeg ville købe nogle alm. små støvler/sko, altså ikke med et langt skaft men lige op til ankelen. 

Vi købte nogle Ecco og de sad bare supergodt på min søns fod, nu ved jeg godt at små babyfødder er meget forskellige, men de var rigtig lækre og meget fleksible.

Anmeld

23. september 2009

stine_olesen

Tusind tak for alle de gode råd Har virkelig været en hjælp så nu må vi se på det, flyverdragten er fra sportigan og de har ikke futter til så må finde nogen der matcher

Hilsen Stine og Lucas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.