ang kh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2016

Anonym trådstarter

jeg står i den situation at jeg skal søge kh

mit spørgsmål er om børnetilskuddet (vi fik den 20) og løn bliver betragtet som "opsparing" ? 

Og de kan vel se at der skal betales regninger ud af de penge der står på kontoen, her til den 29 og 1.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Bshizzle

jeg står i den situation at jeg skal søge kh

mit spørgsmål er om børnetilskuddet (vi fik den 20) og løn bliver betragtet som "opsparing" ? 

Og de kan vel se at der skal betales regninger ud af de penge der står på kontoen, her til den 29 og 1.

Nej! De penge du får hvert kvartal (den 20) kan eller må kommunen ikke røre ved på KH  

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Nej! De penge du får hvert kvartal (den 20) kan eller må kommunen ikke røre ved på KH  

Okey, blev lige usikker. For hvis de nu galte som en opsparing vil jeg ikke bruge tid på at søge for at få afslag. 

Hele situtationen er i forvejen træls. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Okey, blev lige usikker. For hvis de nu galte som en opsparing vil jeg ikke bruge tid på at søge for at få afslag. 

Hele situtationen er i forvejen træls. 

Kan jeg sagtens forstå..  KH systemet er virkelig træls 

Jeg har selv været i det i en del år efter en ulykke, men fandt kræfterne til at komme videre.  

Faldt så arbejde, men nu været ledig i 1,5 månede og ude af det næste måned igen 

Vi har osse altid brugt de penge til opsparing hvis der kom en træls regning eller noget børnene pludselig skulle bruge.  

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Kan jeg sagtens forstå..  KH systemet er virkelig træls 

Jeg har selv været i det i en del år efter en ulykke, men fandt kræfterne til at komme videre.  

Faldt så arbejde, men nu været ledig i 1,5 månede og ude af det næste måned igen 

Vi har osse altid brugt de penge til opsparing hvis der kom en træls regning eller noget børnene pludselig skulle bruge.  

Nemlig og der r i forvejen ikk ret mange penge at gøre med, så når de ekstra regninger kommer, r det rart der r til dem  

det sejt, at du fandt styrken. 

Det første gang jeg ska på det, og det tager virkelig modet fra mig, fordi det r så bøvlet .. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

SandraXOXO

I vores kommunen tæller børnepengene som opsparing, vi fik nemlig 11xxx sidste år og måneden efter søgte jeg kh, men fik at vide vi skulle leve for børnepengene og så søge måneden efter. Vi bruger dem ellers til inst fordi det er så dyrt med tre børn men de var ligeglade. Penge på kontoen er en luksus, og du kan ikke ha luksus på kh. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
SandraXOXO skriver:

I vores kommunen tæller børnepengene som opsparing, vi fik nemlig 11xxx sidste år og måneden efter søgte jeg kh, men fik at vide vi skulle leve for børnepengene og så søge måneden efter. Vi bruger dem ellers til inst fordi det er så dyrt med tre børn men de var ligeglade. Penge på kontoen er en luksus, og du kan ikke ha luksus på kh. 

Loven er ens i hele landet,så din kommune har brudt loven desværre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.