Diarré?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
2 synes godt om
27. januar 2016

MyLove E

I fredags havde min søn sådan meget prutte mave og han på toilettet mange gange. Lørdag blev det mere tyndt og der kom noget med når han pruttede. Og havde vand aftørring og om aftenen kastede han op. 

Søndag var han bare meget træt og havde almindelige afføring. Mandag var det igen vand afføring og mange gange. Han kom ind til min mor. Da jeg hentede ham og vi skulle til at køre hjem, kastede han op ud over hele bilen. Resten af dagen var der ikke rigtig noget. Men vi bestemte han skulle blive hjemme en ekstra dag. Der var ingenting før hen på eftermiddagen middag så startede det igen. I nat har han været på toilet 3 gange. Det lyder virkelig som om man bare tager en stor spand vand og hælder ud! 

Han har det som sådan fint er selvfølgelig træt. Han spiser ikke meget og når han gør så begynder det bare at vælte ud af ham.. 

Skal tage det bare en dag mere eller skal jeg kontakte læge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

alenemor42

Det er temmelig mange dage, syntes du skal tage ham til lægen da han er i fare for dehydrering 

Anmeld Citér

27. januar 2016

MyLove E

alenemor42 skriver:

Det er temmelig mange dage, syntes du skal tage ham til lægen da han er i fare for dehydrering 

Men han er ikke slap eller noget.. Tror du så at der er dehydrering? 

Anmeld Citér

27. januar 2016

serinasmor

MyLove E skriver:

Men han er ikke slap eller noget.. Tror du så at der er dehydrering? 

Tjaee 

Drikker han nok ? Og får han salt og sukker ned ?

Jeg ville nok i hvert fald ringe til lægen og høre dem ad  

god bedring

Anmeld Citér

27. januar 2016

MyLove E

serinasmor skriver:

Tjaee 

Drikker han nok ? Og får han salt og sukker ned ?

Jeg ville nok i hvert fald ringe til lægen og høre dem ad  

god bedring

Jeg har snakket med dem og skal på apoteket og hente noget det kan stoppe det lidt igen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.