Jeg tænker her at der er 2 til at skændes.
1. at du føler intet for ham kan nemt være hormoner. Det er meget normalt og derfor ville jeg personligt ikke tage nogen beslutning pt hvis jeg var dig.. Det lyder som om du er meget stresset og det går ud over ham
2. det lyder som om han har forventninger som du på ingen måde kan efterkomme. Han er jo egentlig ret sød. Vil bygge rede og savner noget tid med dig ( måske for at I kunne finde hinanden igen) men han glemmer at snakke med dig om det. Han glemmer at I skal være 2 om beslutningerne.
Ærlig talt for I forventningafstemt eller kommer i begge bare og siger" Nu gør jeg sådan fordi...
Spørger I nogen sinde hinanden om det er ok? Har du spurgt ham om det var ok du ikke holdt ferie i uge 7? og har han spurgt dig om du syntes det var ok at du skulle blive hjemme??
Syntes I skylder hinanden at snakke om tingene i stedet for bare at bestemme som 2 individer. I er et par og ting skal koordineres med den anden...
Og så til sidst. Det er sgu nemt at snakke med ens tætte veninder og så få ret. Hvordan ville du have det hvis han på den måde betroede sig til sine venner som kun hørte hans side af historien og de så bare frøs dig ude uden at du havde en chance for at forsvare dig?? Der syntes jeg faktisk at både du og dine veninder bare jer meget forkert og umodent an. Det er fint nok at betro sig til veninder og at de giver råd, men du skal på ingen måde tage deres ord for gode vare om at du har ret. DE tager jo det parti de hører historien fra OG de skal på ingen måde tage en aktiv straf i brug. Der går både du og de langt over stregen. Havde jeg været din kæreste havde jeg i den grad følt mig udstillet og jeg ville i den grad følt vi havde tabt noget fortrolighed som par.
Så ærlig talt syntes jeg i begge opfører jer temmelig umodent. Og jeg syntes I begge skylder jeres barn at blive voksne og få kommunikeret ordenligt MED hinanden, OM hinanden og TIL hinanden.
Husk mænd kan også reagere på en graviditet.
Og så skal du måske tænke dig om med hvordan du beskriver din kæreste og om du er villig til at han udstiller dig på samme måde.
Anmeld
Citér