Graviditetschance ved to æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. januar 2016

Viki4

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer omkring graviditetschance når man har to æg klar? Jeg er på pergotime/clomid á 50mg i fem dage og dette resulterede i to æg! Juhuu, vi var så glade da vi faktisk drømmer om tvillinger Så vil derfor høre om der er nogen som fortælle lidt om deres egne oplevelser... Er du blevet gravid ved dannelse af 2 æg? Bare et enkelt eller tvillinger?

Håber så meget (om så det bliver en eller to), er nok derfor jeg gerne vil høre lidt fra jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

Nanastep

Kigger lige med  

begynder på pergotime i morgen 

Anmeld Citér

26. januar 2016

esioul

Viki4 skriver:

Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer omkring graviditetschance når man har to æg klar? Jeg er på pergotime/clomid á 50mg i fem dage og dette resulterede i to æg! Juhuu, vi var så glade da vi faktisk drømmer om tvillinger Så vil derfor høre om der er nogen som fortælle lidt om deres egne oplevelser... Er du blevet gravid ved dannelse af 2 æg? Bare et enkelt eller tvillinger?

Håber så meget (om så det bliver en eller to), er nok derfor jeg gerne vil høre lidt fra jer

Hvis det er inseminering kan du ikke være sikker på der er æg i begge. det er follikler... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.