Jeg har den her ting med den her fyr. Når vi er sammen er han helt hooked, vil ligge tæt, skøn sex, kysse, nusse, lave mad sammen, holde i hånd osv og han kører gerne herre langt for at se mig selv om jeg feks har afvaret ham om ingen sex/ tante rød i byen. Men hans beskeder- de er så kolde, intetsigende og absolut ikke interesserede i mig. Der er ingen søde ord, intet spørgen ind til mig, intet jeg savner dig, intet skal vi ses snart, glæder mig, tak for igår eller lign. Det er på mit intiativ hver gang vi skal snakke/ skrive. Ringe gør han heller ikke. Og selv der når jeg så skriver får jeg ofte intet konkret svar, bare små hehe, haha, og dumme smileyfjæs. Har spurgt ham om han har mistet interessen og jeg har sagt på en pæn måde at jeg muligvis selv er ved det fordi jeg ikke føler jeg får noget andet end bekymring ud af det. Og det blev han ked af og fortalte at jeg var dejlig og at han også savnede mig og at han gerne bare ville se mig hver dag. Men at han bare regnede med at det kunne jeg vel regne ud
det jo så lidt svært at regne ud, når det virker stik modsat og han aldrig siger noget. Og nu har jeg haft sagt det tre gange uden han ændre det eller forklare det. Er fyre bare sådan, eller skal jeg ligesom bare lukke den imens det er et godt minde og inden jeg bliver såret fordi vi tydeligvis ikke vil de samme ting?
Nogle råd til en voksen kvinde der føler sig 14 år igen?
Anmeld
Citér