Fyre, date, sms, følelser. Råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.063 visninger
5 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har den her ting med den her fyr. Når vi er sammen er han helt hooked, vil ligge tæt, skøn sex, kysse, nusse, lave mad sammen, holde i hånd osv og han kører gerne herre langt for at se mig selv om jeg feks har afvaret ham om ingen sex/ tante rød i byen. Men hans beskeder- de er så kolde, intetsigende og absolut ikke interesserede i mig. Der er ingen søde ord, intet spørgen ind til mig, intet jeg savner dig, intet skal vi ses snart, glæder mig, tak for igår eller lign. Det er på mit intiativ hver gang vi skal snakke/ skrive. Ringe gør han heller ikke. Og selv der når jeg så skriver får jeg ofte intet konkret svar, bare små hehe, haha, �� �� �� og dumme smileyfjæs. Har spurgt ham om han har mistet interessen og jeg har sagt på en pæn måde at jeg muligvis selv er ved det fordi jeg ikke føler jeg får noget andet end bekymring ud af det. Og det blev han ked af og fortalte at jeg var dejlig og at han også savnede mig og at han gerne bare ville se mig hver dag. Men at han bare regnede med at det kunne jeg vel regne ud  det jo så lidt svært at regne ud, når det virker stik modsat og han aldrig siger noget. Og nu har jeg haft sagt det tre gange uden han ændre det eller forklare det. Er fyre bare sådan, eller skal jeg ligesom bare lukke den imens det er et godt minde og inden jeg bliver såret fordi vi tydeligvis ikke vil de samme ting?  Nogle råd til en voksen kvinde der føler sig 14 år igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

fruD

Sådan er der bare nogle mænd der er. Og jeg tror ikke du kan ændre det. Men hvis han viser han er glad for dig når i ses, så er han det jo nok. Det kan være det kommer med tiden, når I elsker hinanden og har opbygget tillid og tryghed. 

Anmeld Citér

26. januar 2016

hekran

Hvis du nu forestiller dig, at du ikke havde en telefon, ville du så overhovedet være i tvivl om, at han er vild med dig?

Mange mænd er ikke så gode til det der med skriftlig (og mundtlig) kommunikation. Han viser dig, at han vil dig. DET tæller

Anmeld Citér

26. januar 2016

MK23

Min første tanke var om han måske er ordblind og måske er flov over at skulle skrive til dig og dermed blotte sig selv? Who knows.. Mænd er ikke altid til at forstå 

Men jeg synes da, at hvis I har det fantastisk når I er sammen, at du så bare må forklare ham at det ikke kan være rigtigt at det altid er dig der skal tage initiativ. Han må ind i kampen og vise sin interesse. 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Anonym

Sådan er min kæreste også. Så der er bare nogen mænd der er sådan. :-) Her har jeg fået af vide at han ikke er typen der siger skat, søde, smukke osv. og han skriver heller ikke søde beskeder. Ved hvordan du har det. Min kæreste er nogle gange væk 2-3 måneder af gangen pga. hans arbejde, hvor vi kun kan skrive sammen og snakke i telefon hver tredje dag. Her kan man også føle at han har mistet interessen. Men der er bare nogle mænd der er sådan. Snak med ham og fortæl hvordan du har det. 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Spiloppi

Jeg har også oplevet virkelig mange mænd der er på den måde der! Og man bliver evigt i tvivl om de vil en...Indtil man, som du også siger, så er sammen med dem fysisk og de viser rigtigt meget interesse. Men forstår SÅ godt at du kommer til at tvivle på ham når I så ikke er sammen, man overfortolker og analyserer jo helt vildt - især i starten hvor det måske ikke er helt defineret hva "man er til hinanden"...  Men vil helt klart også sige at det vigtigste er hvor glad han er for dig når I er sammen, men jeg synes også at du skal tage en snak med ham  hvor du forklarer at det egentlig mest handler om din egen usikkerhed i forhold til når han er på den måde! For så blamer du ikke ham for noget, men lægger det over på din egen usikkerhed omkring det hele, og det vil han højst sandsynligt reagere bedre på Plus at det bare generelt ikke er fedt altid at skulle være den der tager initiativ til en lille sød godmorgen-besked, det er sgu dejligt når de også kommer helt af sig selv den anden vej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.