Hår på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har opdaget at jeg har en del hår på maven. Sorte hår faktisk. Det har jeg aldrig haft før. Jeg er gravid i uge 30 og tænker om andre har oplevet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har opdaget at jeg har en del hår på maven. Sorte hår faktisk. Det har jeg aldrig haft før. Jeg er gravid i uge 30 og tænker om andre har oplevet det samme?

Jeps det havde jeg også, en hel del faktisk. Det gik væk igen et stykke tid efter fødslen. - Kan ikke huske hvor lang tid der gik.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mom2beIhope

Jeg har også opdaget at min mave er fyldt med lyse hår - det har jeg aldrig lagt mærke til før så tænker at det er noget graviditetsnoget

Anmeld Citér

26. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg oplever det under min graviditet. Fra navlen og ned. Ej hvor var det grimt og pinligt. Jeg vsr bange for at så ville jeg se sådan ud for altid. Men da vores datter var nogle måneder begyndte de at falde så småt af nu er der kun de "gamle" almindelige længder og farver

Anmeld Citér

26. januar 2016

Camilze

Jeg er 19+3 og opdagede også en del lyse hår på min mave. Jeg kalder det bare vinterpelsen 

Anmeld Citér

26. januar 2016

ØnskeSpir...

Jeg fik dem også under graviditeten. Sorte og lidt lange 

Nu er det 3,5 måneder siden, jeg fødte, og jeg har dem stadig 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Chellie

Helt normalt, jeg sidder også her med lodden topmave.. Jeg håber, de forsvinder igen af sig selv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.