for filan da altså. Synes vi hele tiden døjer med snot og hoste. Jeg har så holdt ferie sidste uge fordi jeg synes vi trængte til ro og tid til at komme ovenpå. Har en datter på 1,5 år som er ret slemt ørebarn. Vi er på 4 penicillin kur siden april + diverse former for dråber. Jeg sørger for de ikke får træk, jeg har købt mælkesyrebakterier og sørger for de har varme fødder. I løbet af sidste uge synes jeg vi alle kom på toppen og min datters øre virkede til at blive bedre. Hun afsluttede sin penicillin kur i går. I går var der intet galt!
Da jeg så henter her i eftermiddag siger vuggestuen at hun raller noget og virker lidt varm. Da vi kommer hjem kan jeg godt høre rallen og hun trækker vejret i korte stød. Ligepludselig stiger feberen og det begynder at løbe med betændelse fra begge øre!!! Åh Gud altså. Hvad er det nu???? Og lægen kan vel intet gøre når hun lige har været på penicillin!
Jeg må til ørelæge i morgen! Jeg er så lige startet på nyt job i dag!!! Skal så allerede melde barn syg i morgen. Ej hvor er det pinligt og synes det er så dårligt af mig. Faren har desværre ingen mulighed for at blive hjemme lige i morgen. Aaaaaaarrrgggghhggg
Havde lige brug for at komme ud med det! Evt. nogen forslag til hvad hun kan fejle og kan jeg gøre andet end at kontakte ørelæge på ny! (Har været der ca. 1 gang hver 14 dag de sidste 2 mdr.)
Anmeld
Citér