Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor8320 skriver: Sådan har jeg det også. Bare der fandtes en kikkert der kunne se ind i livmoderen. Held og lykke i næste uge.
Sådan har jeg det også. Bare der fandtes en kikkert der kunne se ind i livmoderen.
Held og lykke i næste uge.
Hehehe enig. Vi burde opfinde en
tak. Der er lang tid til og en til SF mine veninder har lige annonceret termin tæt på min. Hun er nummer to. De ved dog intet om mig så hvis det ikke lykkedes bliver det frygteligt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EBK skriver: Du kan altid købe en privat TS. Hvis man vil se hjerteblink anbefaler de blot, at man venter til uge 7. Synes helt klart at man selv skal betale, når der ingen medicinsk grund er til, at man skal scannes, som eksempelvis blødning, mistanke om GUL, mange SA'er osv. Alle nygravide er jo nervøse.
Du kan altid købe en privat TS. Hvis man vil se hjerteblink anbefaler de blot, at man venter til uge 7.
Synes helt klart at man selv skal betale, når der ingen medicinsk grund er til, at man skal scannes, som eksempelvis blødning, mistanke om GUL, mange SA'er osv.
Alle nygravide er jo nervøse.
Det vil jeg lige forhøre mig om ved lægen. Foregår sådan en skanning på ens alm. fødested eller på privatklinik, eller begge steder?
Mor8320 skriver: Det vil jeg lige forhøre mig om ved lægen. Foregår sådan en skanning på ens alm. fødested eller på privatklinik, eller begge steder?
Du kan Google dig frem
hvor skønt, min egen (tidl) læge opførte sig som en arrogant nar! og jeg har en grim historie bag mig med mistet barn, for tidlige fødsler, sa, ma og gul her i julen
jeg har nu skiftet lægehus og de virker bare så søde og kompetente, første gang jeg var der, var jeg der i en halv time, på trods af undersøgelsen kun tog 5 min, hun skulle jo lige lærer mig at kende så håber jeg får det ligesom dig
EBK skriver: Du kan Google dig frem
Tak for oplysningen
Mvh. M
Mami skriver: hvor skønt, min egen (tidl) læge opførte sig som en arrogant nar! og jeg har en grim historie bag mig med mistet barn, for tidlige fødsler, sa, ma og gul her i julen jeg har nu skiftet lægehus og de virker bare så søde og kompetente, første gang jeg var der, var jeg der i en halv time, på trods af undersøgelsen kun tog 5 min, hun skulle jo lige lærer mig at kende så håber jeg får det ligesom dig
Jeg føler så meget med dig Mami.
Det lyder lovende når lægen starter sådan ud. Det lyder som en læge der virkelig ser sine patienter frem for en journal.
Knus M
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128