Så er det i gang med hormonerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
5 synes godt om
25. januar 2016

grinny

Skanningen gik fint og jeg har tasken fyldt med hormoner  

Skal dog også begynde på blodfortyndende medicin allerede nu - just in case - så får da stukket mig godt og grundigt den næste uges tid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Det er jo gode nyheder, på nær alt det der stikkeri, det er knap så sjovt.  

Det er da kun godt at de starter dig med blodfortyndene medicin allerede nu, er det ikke? Var det ikke for at du ikke danner blodpropper, eller husker jeg forkert 

Hvis du mangler de der små servietter til at tørre huden af med, inden du skal stikke dig, så sig til, jeg har en hel æske liggende som jeg brugte da vi var igang, dem vil jeg meget gerne give til dig, ja sender dem gerne på min regning, Men du har dem nok selv allerede,  men mangler du, skal du endelig sige til 

Hvor længe er der til næste scanning, evt ÆU?

For dig 

Anmeld Citér

25. januar 2016

grinny

Det er jo gode nyheder, på nær alt det der stikkeri, det er knap så sjovt.  

Det er da kun godt at de starter dig med blodfortyndene medicin allerede nu, er det ikke? Var det ikke for at du ikke danner blodpropper, eller husker jeg forkert 

Hvis du mangler de der små servietter til at tørre huden af med, inden du skal stikke dig, så sig til, jeg har en hel æske liggende som jeg brugte da vi var igang, dem vil jeg meget gerne give til dig, ja sender dem gerne på min regning, Men du har dem nok selv allerede,  men mangler du, skal du endelig sige til 

Hvor længe er der til næste scanning, evt ÆU?

For dig 

Heldigvis er gonal-F i de der smarte penne, det er jo så nemt at bruge dem i forhold til når man selv skal blande  Starter på 150 iE 

Jo det er fint nok vi begynder allerede, østrogen gør også at chancen for blodpropper stiger - de koster bare rigtig mange penge  Så havde håbet jeg kunne vente til jeg havde betalt hormoner (kommer til at koste omkring 10.000 kr) men sådan er det 

Har faktisk ikke så mange så hvis du alligevel skal af med dem vil jeg da gerne overtage - men skal altså nok betalte porto 

Næste skanning er 1/2 og ÆU i samme uge regner vi med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.