Gravid (efter mola)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
2 synes godt om
25. januar 2016

Maymoonah

Hej

Vil høre om nogen her har stået overfor et lignende valg. 

Var gravid i sommers, men det endte med en spontan abort og viste sig at være en mola.. Det der hedder en delvis mola. Jeg går stadig til kontrol en gang om mdr, regner med at være færdig om 2 måneder..

Jeg er sååå skruk tænker på det hele tiden. Men er også bare vild nervøs ved tanken om, at noget kan gå galt igen Jeg har været igennem 3 spontane aborter, men har også 2 raske dejlige børn.. Ønsker mig virkelig en 3, men ja... Er lige fyldt 38 så føler ikke jeg har lang tid at beslutte mig i☺️.. Ved ik om jeg skal "nøjes" med dem jeg har eller forsøge en sidste gang (mine spontane aborter er ikke tre i træk).. Vil bare høre fra nogle der kan relatere��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

bøllen

Maymoonah skriver:

Hej

Vil høre om nogen her har stået overfor et lignende valg. 

Var gravid i sommers, men det endte med en spontan abort og viste sig at være en mola.. Det der hedder en delvis mola. Jeg går stadig til kontrol en gang om mdr, regner med at være færdig om 2 måneder..

Jeg er sååå skruk tænker på det hele tiden. Men er også bare vild nervøs ved tanken om, at noget kan gå galt igen Jeg har været igennem 3 spontane aborter, men har også 2 raske dejlige børn.. Ønsker mig virkelig en 3, men ja... Er lige fyldt 38 så føler ikke jeg har lang tid at beslutte mig i☺️.. Ved ik om jeg skal "nøjes" med dem jeg har eller forsøge en sidste gang (mine spontane aborter er ikke tre i træk).. Vil bare høre fra nogle der kan relatere��

Jeg har haft en Mola graviditet , min første . Gik som dig til kontrol ( hvad virkede som en evighed ) blev gravid efter lang tids behandling. Jeg har efterfølgende fået tvillinger & efternøler .  Chancen for Mola er hvis ikke så stor så det tænker jeg ikke du behøver frygter , bare husk at følge lægens anbefalinger ( de har givet grønt lyst til ny graviditet )

Anmeld Citér

25. januar 2016

Yoggibear

Undskyld jeg spørger men hvad er en MOLA?

Anmeld Citér

25. januar 2016

Becks

Yoggibear skriver:

Undskyld jeg spørger men hvad er en MOLA?

https://www.baby.dk/videnom/4p318/graviditet-molagraviditet.aspx

:)

Anmeld Citér

25. januar 2016

Yoggibear

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.