Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
16 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2016

Tutten25

Hej 

Jeg er lidt i tvivl om, om jeg er gravid.

Jeg tog en test i torsdags hvor der var en meget utydelig streg. Jeg skulle ha' haft min menstruation fredag, men den er ikke kommet. Jeg tog en test igen for nogle timer siden og der var igen en ret utydelig streg. 

Jeg har vedhæftet et billede af testen jeg tog i dag 

Håber meget at nogen kan hjælpe mig med at tyde testen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Becks

Tutten25 skriver:

Hej 

Jeg tog en test i torsdags hvor der var en meget utydelig streg. Jeg skulle ha' haft min menstruation fredag, men den er ikke kommet. Jeg tog en test igen for nogle timer siden og der var igen en ret utydelig streg. 

Intet at være i tvivl om?

Den er da fin tydelig

tillykke :)

Anmeld Citér

25. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Den er positiv. Tillykke. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Mo9ca

Tutten25 skriver:

Hej 

Den ser da meget positiv ud. Den ligner min egen og jeg er gravid.

Tillykke med det

Anmeld Citér

26. januar 2016

Tutten25

Tak for svar  hvor er jeg glad 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Zicla

Den er positiv - Ingen tvivl

Stort tillykke med det:-)

Anmeld Citér

26. januar 2016

Tutten25

Nu er jeg så forvirret - jeg har i alt taget tre test, som alle var positive. En i torsdags og to igår. Jeg var hos min læge i dag, og der var testen ikke positiv 

Lægen mente så, det måske var for tidligt at teste endnu, trods det jeg fortalte jeg havde haft tre positive teste  men jeg har fået en tid igen på fredag.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mo9ca

Tutten25 skriver:

Nu er jeg så forvirret - jeg har i alt taget tre test, som alle var positive. En i torsdags og to igår. Jeg var hos min læge i dag, og der var testen ikke positiv 

Lægen mente så, det måske var for tidligt at teste endnu, trods det jeg fortalte jeg havde haft tre positive teste  men jeg har fået en tid igen på fredag.

Det er nok fordi, at dem du har købt er mere følsomme over for hcg hormonet end dem din læge bruger.

Jeg har sådan nogle herhjemme som lægen også bruger i sin praksis. Den blev positiv 4-5 dage efter en af de andre som jeg også havde købt

Du er gravid. Vær sikker på det.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Tutten25

Mor8320 skriver:

Det er nok fordi, at dem du har købt er mere følsomme over for hcg hormonet end dem din læge bruger.

Jeg har sådan nogle herhjemme som lægen også bruger i sin praksis. Den blev positiv 4-5 dage efter en af de andre som jeg også havde købt

Du er gravid. Vær sikker på det.

Okay, det gør mig mere rolig  så må vi håbe den er positiv på fredag når jeg skal derop igen ☺️

Tak for svar.

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mullesmith

Tutten25 skriver:

Hej 

Tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.