Kære alle
Som overskriften siger, har vi været igennem to IVF forsøg, som begge er endt uden at have æg, at lægge tilbage.
I første forsøg var der 11 follikler, 4 æg ud, 3 er umodne, og det ene der er, befrugtes, men deler sig for langsomt, så ingen ÆO.
I det andet forsøg var der 15 follikler, 4 æg ved ÆU, 3 er modne nok til befrugtning, men kun et enkelt æg klarer befrugtningen, men denne deler sig unormalt = ingen ÆO igen 
Ekstra Info: Vi er begge 25, jeg har PCOS og min mand fejler intet.
Hvordan kan det være, jeg har så få æg ved ÆU i forhold til antallet af follikler (ved godt det er normalt, at der ikke er æg i alle), men 4 stk ud af 11 og 15?! Det er vel ikke normalt, når man er ung?
Jeg ved pt ikke, hvad jeg skal gøre.. Bliver så skuffet og ked af det hver gang (har tidligere haft 3 IUI-H), og efter nu to nærmest ens forsøg er jeg ved at miste håbet for at blive gravid med mine dumme æg :-(
Hvad vil jeg egentlig med det her indlæg? Jeg vil høre om nogle har været i samme/lignende situation og efterfølgende er blevet gravide?
Hvis jeg har dårlig ægkvalitet - (Ved godt nogle siger, at man ikke selv kan gøre noget for at forbedre ægkvaliteten), men er der slet intet, man kan gøre for, at jeg får flere æg ved ÆU?
Vil prøve ALT!! Ønsker bare SÅ meget nogle flere æg, så jeg kan prøve ÆO. Det er SÅ frusterende ikke at nå længere!!
Håber nogle af jer har nogle positive historier, gode råd, eller blot inputs.
Mvh
En pt knust pige
Anmeld
Citér