For sent eller for tidlig - hvad er værst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er værst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.718 visninger
12 svar
28 synes godt om
25. januar 2016

Ciss

Vi sad et par stykker og diskuterede og opdagede, at vi var rivende uenige om dette med, hvornår det er ok at møde op, hvis man har en avtale/er inviteret.

Nogen syntes, at det var uhøfligt og irriterende, hvis folk mødte op, før aftalt tidspunkt, mens andre syntes, det var hamrende irriterende med folk som altid kommer for sent, så alle andre må vente.

Så nu blev jeg nysgerrig.

Hvad mener I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11

Lige irriterende jeg hader hvis folk kommer for tidligt og jeg liiiiige står og ordner det sidste for at være klar, men det er ligeså træls at vente på folk  

Anmeld Citér

25. januar 2016

Loa

For sent. Synes det er SÅ respektløst hvis der er noget der gentager sig. 

For tidligt synes jeg slet ikke, det vidner for mig om at folk er taget afsted i god tid netop for ikke at komme for sent. 

Og så længe de ikke står og tripper og forventer at jeg også er færdig lidt før aftalt tid, synes jeg bestemt ikke det gør noget..

Anmeld Citér

25. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

For sent. 

Det generer mig ikke, de kommer for tidligt

Anmeld Citér

25. januar 2016

KissMeKissMeKissMe

Ciss skriver:

Vi sad et par stykker og diskuterede og opdagede, at vi var rivende uenige om dette med, hvornår det er ok at møde op, hvis man har en avtale/er inviteret.

Nogen syntes, at det var uhøfligt og irriterende, hvis folk mødte op, før aftalt tidspunkt, mens andre syntes, det var hamrende irriterende med folk som altid kommer for sent, så alle andre må vente.

Hvad mener I?

For mig er det ret simpelt. 

Det er mest irriterende, at folk kommer for tidligt, hvis arrangementet holdes hjemme hos en selv. 

Og det er mest irriterende, at folk kommer for sent, hvis det foregår ude i byen - f.eks. på café. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

SandraXOXO

For tidligt. Jeg selv typen der er kronisk forsent på den. Derfor er jeg muligvis stadig nøgen efter badet hvis folk dukker op 5 min før en aftale hjemme hos mig  mega nedern. Men ok, gider altså heller ikke folk kommer daskende flere timer for sent, men ti min er helt i orden 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Kay

Ciss skriver:

Hvad mener I?

At folk kommer 10-15 minutter Før tid syntes jeg er helt fint, jeg kommer faktisk selv helst 10 min Før for ikke at komme forsent jeg hader nemlig når folk kommer forsent 

Men jeg hader tilgengæld også når folk kommer alt for tidligt! Mine svigerforældre kommer gerne en halv til en hel time tidligere end de er inviteret til og hvis det fx er til fødselsdag eller andet passer  det gerne med når jeg er i bad og så går de rundt og spiser af det der skal på bordene og forventer at blive underholdt selvom vi knokler for at blive færdige med mad osv det er pisse  irriterende

Anmeld Citér

25. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Begge dele kan være irriterende - men jeg foretrækker at folk kommer for tidligt, fremfor for sent. Det sidste fortæller mig grundlæggende set at de er ligeglade med andres tid...

Anmeld Citér

25. januar 2016

Bella&Lina

5 minutter til den ene eller anden side, får vitterligt ikke mit pis i kog. Heller ikke 10 minutter. Men udover det så synes jeg begge ting er lige irriterende, måske en tand mere irriterende hvis folk kommer meget for tidligt, det kan jeg slet ikke arbejde med 

Anmeld Citér

25. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ciss skriver:

Hvad mener I?

for mig er det værste at folk kommer for tideligt.

min svigerfamilie. Har det med til fødselsdag eller andre arrangementer at de altid kommer nærsten 30 min før tid. Det er altid den sidste halve time der skal laves mest og de så kommer masende ind af døren og man bare ikke har tid til at de også skal stå i køkkenet og forsytre det kan jeg slet ikke klare.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.