Hej Rikke.
Jeg er gravid og er ca 6+4. Ifølge scanning. (6+6 i følge mig )
Jeg fik så slem kvalme i mandags. Brækkede mig konstant, kunne intet holde i mig . Od onsdag blev jeg indlagt fordi de skulle se om jeg fejlede noget. Alt var fint, (det var der jeg blev scannet, og vi så et lille fint hjerteblink )
Kvalmen forsatte så . Og idag søndag er den næsten forsvundet helt? Er dt normalt med svingende symptomer? Lige nu ka jeg bare ikke vente til scanning d. 3 februar. Jeg nåede og få akupunktur, b6 vitaminer og seaband armbånd.
Skal jeg være bekymret ?
Syntes man siger at når man har set hjerteblink er chancen lille for at aborterer.
Rikkes svar
Kære Dame
Jeg vil sige stort tillykke med graviditeten. For det er helt korrekt, at har man ved 1.scanning set at barnet vokser fint, hjertet slår og den lille ligger korrekt i livmoderen så er der 95 % sandsynlighed for at graviditeten forsætter. Så hvis jeg var dig, vile jeg ikke være bekymret.
Men selom graviditeten udvikler sig flot, kan man jo godt som gravid have det rigtigt skidt.
Godt du har gjort noget for at få det bedre med både akupunktur og seaband armbånd.
God bedring til dig.
Hilsen Rikke Nielsen
Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.
Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk
Anmeld
Citér