Glukose test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. januar 2016

Mom2beIhope

Hej med jer,

Jeg har i dag været til den "berømte" glukose belastningstest.
Føj for pokker hvor det smagte, men fred være med det. Jeg fik det ned og testen var helt fin.

Det er mere hvordan min krop reagere nu: Træt, hovedpine, kvalme og rumlen i maven på den ufede måde ergo totalt sukkerchok for mig at tage den test

Har I nogle gode råd til at komme over dette?

Jeg drikker en masse vand og håber at kunne tisse mig frisk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Chellie

Et sund måltid mad, masser af vand, og en god morfar. Så bliver du hurtigt frisk igen 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mom2beIhope

Hihi den sunde mad var jeg på og masser af vand, men er du da vimmer hvor sådan en hovedpine kan vare ved - havde en irriterende hovedpine hele aftenen i går og testen startede endda kl.8 om morgenen

Anmeld Citér

26. januar 2016

Chellie

Mom2beIhope skriver:

Hihi den sunde mad var jeg på og masser af vand, men er du da vimmer hvor sådan en hovedpine kan vare ved - havde en irriterende hovedpine hele aftenen i går og testen startede endda kl.8 om morgenen

Ja, det er en solid omgang. Det er ikke for sjov, de kalder det en belastningstest. Men for mig gik det over, da jeg lige fik lidt mad, vand og søvn i kroppen 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mortil2drenge<3

Har været igennem den 2 gange i min graviditet, det hjalp for mig at spise noget sundt når jeg kom hjem og så en god lang lur 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Mom2beIhope

Det må du nok sige - total sukkerbelastning

Jeg skulle på arbejde så kunne ikke bare gøre som det lige passede mig. Jeg startede med at drikke en masse vand og spise en sund morgenmad da jeg mødte, men synes bare at jeg blev mere og mere træt ovenpå den sukkertest

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.