Uoverensstemmelser mellem barn og voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
2 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2016

234JegErEnTiger-VUF

HJÆLP HJÆLP HJÆÆÆÆÆLP  

Kære alle mødre såvel som fædre 
Der sker det at mine kone og jeg føder vores dejlige lille skat, Mandarina, i perfekt tilstand for 3 år siden. Hun var sød, lille og vigtigst af alt, rund og sund 
Da jeg i fjord var til polterarbend i Hasminde med drengene, og ikke havde mulighed for pasning til Mandarina, vælger jeg at medbringe hende, da hun trods alt er en stor pige  
Da vi ankommer til paintball-arrangementet, og vi uddelegerer hold, kommer Mandarina på rødt hold (da jeg antager hun er en habil skytte eftersom hun har spillet en del Call of Duty med sin fader gennem tiden, primært World at War). 
- I første runde får hun 2 kills (herunder får hun også ram på mig, da jeg er på blåt hold.. Jeg blev IKKE glad
- Da anden runde påbegyndes, løber jeg bagom det faldne fort på sydsiden, og forsøger at flanke rødt hold. Min værste konkurrent udover min datter, er klart fætter Pragnst, som har valgt at campe på broen over floden. Han er den bedste i vores familie til Call of Duty, da han engang opnåede en killstreak på 35 i mappen Underpass  Pragnst sender skud afsted i min retning, men heldigvis når jeg lige akkurat at undvige skuddene, og sender derefter 4 projektiler afsted, som rammer ham pladask på skulderen - PRAGNST ER UDE. WIN.
- Så er det kun mig og Mandarina tilbage... Jeg kender hendes taktik, og ved udmærket at hun drop-shotter så snart det er muligt. Jeg smider en runde afsted, men hun undviger LIGE BAG AHORNTRÆET. Jeg ved Mandarina har momentum nu, hun har klart overtaget psykisk. Jeg hører mit indre jeg, skrige ud: DEMOLISH HER - Jeg laver et reverse-attack på hende, og forsøger lave en 180 på hende oppe fra fortet på sydsiden. Mit sidste skud rammer hende lige på øreflippen!! THE GAME HAS ENDED, BLUE TEAM WINS 
- Mandarina græder hysterisk, men jeg er fuldstændig ligeglad, for vi vandt 1. præmien - en omgang på husets nede på Butchers. 

- Vi finder efterfølgende ud af at Mandarina har forstuvet øreflippen.. Hvilket jeg selvfølgelig er frygtelig ked af..  Omgangen på Butchers var dog enormt lækker. 
- Jeg ville høre hvad man kan gøre med en forstuvet øreflip?? Det er nemlig EM i Painball her i start Februar, og ville høre om hun kan nå at blive klar? 
Mange hilsner, 
En fortvivlet far 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Carina:-)

Man smækker ungen en på den anden øreflip for så gør det lige meget ondt i begge sider og så er det udlignet så det slet ikke gør ondt.

Og så finder den fortvivlede far sig en hobby der gør at h*n ikke behøver bruge sin og andres tid på at lege troll på diverse debatsider .

Anmeld

25. januar 2016

234JegErEnTiger-VUF

Carina:-) skriver:

Man smækker ungen en på den anden øreflip for så gør det lige meget ondt i begge sider og så er det udlignet så det slet ikke gør ondt.

Og så finder den fortvivlede far sig en hobby der gør at h*n ikke behøver bruge sin og andres tid på at lege troll på diverse debatsider .

Jeg formoder du ikke er kompetetiv paintball-spiller, måske du selv skulle med ud og prøve en dag? Jeg gi'r 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.