Ny baby drengs navn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
12 svar
4 synes godt om
25. januar 2016

Mom2Two

vores drenge hedder Storm og Thor. Min kæreste er helt forelsket i navnet "Norh", jeg ku li det i starten, men nu syntes jeg a "Thor" og "Norh" minder alt for meget om hinanden... Hvad syntes i? Og hvordan havde i evt forklaret a i ikk var så vilde med navnet alligevel? Jeg tænker mere på navne so, Frej, Sejr og Aske .... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

MM00

Mom2Two skriver:

vores drenge hedder Storm og Thor. Min kæreste er helt forelsket i navnet "Norh", jeg ku li det i starten, men nu syntes jeg a "Thor" og "Norh" minder alt for meget om hinanden... Hvad syntes i? Og hvordan havde i evt forklaret a i ikk var så vilde med navnet alligevel? Jeg tænker mere på navne so, Frej, Sejr og Aske .... 

Jeg synes Thor og Norh er for tæt. Prøv at sige sige Thor og Norh til ham også forklare ham at de er for tætte også komme med de forslag du ellers har og lad ham komme nogen også 

Hvad med Storm, Thor og Noah? 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Sprit25

Hvad med loke? 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Fremad

Vi har en Magne.... Der er navnet på Thors søn

Anmeld Citér

25. januar 2016

Yoggibear

Hvis I vil køre videre i hvad jeg tænker er et nordisk tema Hvad med Magne Balder eller tjalfe 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Mom2Two

Jeg ka godt li navnet Magne. Loke vil han ikke... Han er polsk, og han syntes mange af navnene lyder som pigenavne ��

Anmeld Citér

25. januar 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Mom2Two skriver:

Jeg synes at det minder for meget om hinanden, men jeg kan godt lide navnet Aske 

Anmeld Citér

25. januar 2016

alenemor42

Storm, Thor og Frej lyder bare 

Anmeld Citér

25. januar 2016

tarkoflen

Jeg synes Sejr passer perfekt til Thor og Storm! Det er tre stærke navne

Anmeld Citér

25. januar 2016

Lunae

Mom2Two skriver:

Thor og Norh er for tætte, synes jeg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.