Måske gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg har lige taget en test i dag, godt nok ikke med morgen urin, men her til aften.. 

Den er dog så svag positiv at jeg betragter den som både positiv og negativ.. 

Jeg har ingen symptomer og meget uregelmæssig menstruation, og så har jeg tilgengæld læst resultatet over tid! 

Jeg har dog aldrig fået en positiv test, med svag streg medmindre jeg har været gravid! 

Sidste gang var jeg på selve dagen for mens da jeg testede, og jeg kiggede på den og inden for anbefalet tid var der ingen streg og jeg smed den ud, da jeg tjekkede den igen halvanden time efter var der kommet nr. 2 streg og jeg var ovenud lykkelig, alt det der med falsk positiv fordi man læser resultatet efter tid er da noget fis. Den lyserøde farve skal da lige forsvinde for at der kan dukke en lille fin utydelig streg op, som bare havde gemt sig lidt bag din farve. 

Tester igen næste uge, og håber på noget mere sikkert inden for tidsrammen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Krydserfingre

Prøv pg læg et billede op af testen 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har desværre smidt den ud, da jeg betragtede den som negativ! Da jeg har så uregelmæssig menstruation så aner jeg ikke hvornår min ægløsning har været der!

jeg ved bare at jeg siden november har haft 4 menstruationer, d. ene d. 6 november d. 21 november, d. 3 december og d. 24 december og siden har jeg ikke haft menstruation, det vil sige i morgen er jeg på 32 dagen, og det er mit maks inden for tid hvornår den som regel plejer at komme. 

Jeg har i halvanden uges tid haft stik og jag i underlivet, men ikke som mens, bare en lille smerte, slet ikke overdrevet slemt også lugtede jeg jern den anden dag da jeg vågnede om morgenen hvor jeg var ret sikker på at jeg havde fået "røde" på besøg, men der var ikke snerten af det. Så er jeg begyndt at få lidt ømme brystvorter, og meget lidt ømme bryster, jeg tisser mere, og det føles som om min blære har placeret sig i mit urinrør! Så når jeg tisser kommer der ikke så meget som jeg har følt det, og nej ingen blærebetændelse da der ikke er nogen smerter forbundet.. Men nu må vi se det er i hvertfald ikke HELT planlagt, men vi har da prøvet aktivt alligevel! ��

Anmeld Citér

24. januar 2016

MinPrins

Vil bare lige fortælle at det ikk behøver at være e graviditet med de tegn... og du behøver ikk at have smerter fordi du har en blærebetændelse... det har jeg ikk haft hver gang jeg har haft det...

Anmeld Citér

24. januar 2016

Mullesmith

Hvis testen var svag positiv så er du med stor sikkerhed  gravid 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Anonym

Er der 2 streger, så er der 2 streger ;-) Du ville ikke stå med 2 streger, uden at være gravid (da du ellers ikke ville have htc i kroppen - som testen reagerer på)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.