Frisk blod på testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2016

Anonym trådstarter

jeg skulle teste i dag (4+0) men turde ikke imorges. I formiddag havde jeg så en lille blødning ved toiletbesøg. Det var helt mørkerødt blod på toiletpapiret to gange, og så tog jeg bind på. Resten af dagen har der slet ikke været mere blod. 

Hvad kan det betyde? Er det min menstruation der bare er mærkelig? Jeg plejer nemlig altid at bløde meget de tre-fire første dage når jeg har menstruation 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Sedigfor

Du kan jo prøve at tage en test (:

Anmeld Citér

24. januar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Du kan jo prøve at tage en test (:

Jeg tør ikke. Jeg er bange for at blive skuffet efter at have prøvet i snart 2 år og har to sa med i bagagen. Så vil jeg hellere vente og se tiden an i stedet for at gå igennem hele følelses registeret igen

Anmeld Citér

25. januar 2016

Carina:-)

Jeg har aldrig  førhen blødt hverken på testdag eller under graviditet

Men her sidste gang havde jeg en lille bitte blødning på testdag og tænkte nå ja så kom mens

Det gjorde den så bare ikke og da jeg testede 4 dage senere var den da også bragende positiv.

Så det kan sagtens bare være en lille blødning pga du skulle have mens og kan sagtens følge dig i at det er træls at få en negativ test især med din historie ,men du kan også skubbe mens ved at gå og tænke så jeg ville tage den test om ikke for at så komme  videre . 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Chellie

Det kan både være en graviditet, som gør, at du ikke bløder rigtigt som du plejer (det er ret normalt), men det kan også være dit store ønske om at blive gravid, der gør det - det er desværre lige så normalt.. Det er kun en test, der kan give dig et svar.. Jeg forstår sagtens, at du ikke har lyst til at teste, men så vent et par dage og se om ikke mens kommer. Gør den ikke, er det jo aldrig for sent at teste.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.