Livmoderhals

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej

jeg blev indlagt natten til onsdag med veer.. Der var jeg 32+5.. Fik målt livmoderhalsen til at være 17 mm.. Efter et døgn med vehæmmende drop blev den målt til at være 14 mm.. Fik at vide at den er for kort men de ville ikke oplyse mig om hvor lang den skal være i 32+ og nu går jeg og er bekymret for at føde for tidligt.. I 23+ blev den målt til at være 34 mm

hvor lang var/er jeres livmoderhals i 32+??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2016

Chellie

Hej

jeg blev indlagt natten til onsdag med veer.. Der var jeg 32+5.. Fik målt livmoderhalsen til at være 17 mm.. Efter et døgn med vehæmmende drop blev den målt til at være 14 mm.. Fik at vide at den er for kort men de ville ikke oplyse mig om hvor lang den skal være i 32+ og nu går jeg og er bekymret for at føde for tidligt.. I 23+ blev den målt til at være 34 mm

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, for jeg aner ikke, hvor lang min livmoderhals er i øjeblikket (33+). Men jeg synes nu, du skulle have et kram med på vejen alligevel 

Anmeld Citér

24. januar 2016

channie-g

Anonym skriver:

Hej

Det skulle gerne være omkring 1 cm +, så den er ihvertfald forkortet... Hold dig godt i ro og lyt til hvad de (lægerne) siger til dig... Kram her fra ☺️

Anmeld Citér

24. januar 2016

MorTil3+

Min var 15mm i uge 28 men jeg fødte så også for tidligt 35+1 gik de sidste 2 uger med ingen livmoderhals og 2 cm åben. I uge 24 var den 30mm og der sagde de at den var for kort. 

Anmeld Citér

24. januar 2016

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej

I uge 28 var min livmoderhals 1,1 cm. Jeg blev bedt om at holde mig i ro og en uge efter målte den 1,5cm - det var de umiddelbart tilfredse med ��

Anmeld Citér

24. januar 2016

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Normalen er 30-35mm pt.

Så den er kritisk for kort.

Anmeld Citér

25. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

så det vil sige at jeg ikke skal regne med at nå terminen d. 11. Marts?

Anmeld Citér

25. januar 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar

så det vil sige at jeg ikke skal regne med at nå terminen d. 11. Marts?

Det kan du sagtens især hvis du lytter til lægerne og slapper af for den kan godt forlænges igen

Kender flere med for kort der er gået til termin og endda over netop fordi de tog lægerne seriøst

Så benene op og slap af - det er ikke en fest især ikke for baby at komme før tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.