Mærkelig følelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2016

Musen91

Jeg har idag første mens dag og har egentlig gået og vænnet mig til denne dag så vi kunne komme igang med endnu et fryseforsøg.

Men da jeg opdagede jeg havde fået min mens, var det ikke med den glæde som jeg forventede og som jeg har haft de andre gang. Bekymringerne om, om det nogesinde lykkedes efterhånden er blevet alt overskyggende, og tankerne omkring hvilken skuffelse det vil blive endnu engang og stå med en negativ test/bp, er utrolige svære og skubbe væk denne gang. 

Dog har jeg alligevel ikke lyst til og holde pause, den måneds pause jeg har haft har været rigeligt, og det hele er lidt en rutschebanetur op og ned, håber inderligt at denne gang bliver vores forsøg og at det lykkedes. 

Andre der skal igang med fryseforsøg som vil følges eller nogen som har det på samme måde?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2016

Babykuller

Hej..  

Vi skal ikke i gang med det forsøg du omtaler, jeg ved ikke helt hvad det er. Når det er sagt føler jeg nøjagtig ligesom dig. Jeg gad godt vide hvornår det sker og om det sker. Jeg er så nysgerrig og sprængt fyldt med nye følelser og anderledes måder at se tingene på. Min man og jeg har (kun) været I gang med pb i et halvt år, det føles som en evighed også selvom der er er er mange på dette forum som har været i gang meget længere end jeg. Jeg håber at dit forsøg bære frugt og at du snart bliver gravid. Jeg vil gerne følges med dig, men jeg er jo nok ikke hvad du søgte. herfra og held og lykke 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Musen91

Babykuller skriver:

Hej..  

Vi skal ikke i gang med det forsøg du omtaler, jeg ved ikke helt hvad det er. Når det er sagt føler jeg nøjagtig ligesom dig. Jeg gad godt vide hvornår det sker og om det sker. Jeg er så nysgerrig og sprængt fyldt med nye følelser og anderledes måder at se tingene på. Min man og jeg har (kun) været I gang med pb i et halvt år, det føles som en evighed også selvom der er er er mange på dette forum som har været i gang meget længere end jeg. Jeg håber at dit forsøg bære frugt og at du snart bliver gravid. Jeg vil gerne følges med dig, men jeg er jo nok ikke hvad du søgte. herfra og held og lykke 

Tak for dit svar 

Det betyder skam ikke så meget for mig om det er det samme du er igang med, det er bare meget rart og have nogle og kunne dele ting med. 

Vi har været igang i snart 3 år så synes efterhånden godt at storken snart må komme. 

Hvilken behandling er i igang med? 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babykuller

Musen91 skriver:

Tak for dit svar 

Det betyder skam ikke så meget for mig om det er det samme du er igang med, det er bare meget rart og have nogle og kunne dele ting med. 

Vi har været igang i snart 3 år så synes efterhånden godt at storken snart må komme. 

Hvilken behandling er i igang med? 

Vi er ikke I gang med nogen behandling, men følte for at skrive til dig alligevel. Jeg håber så meget at storken snart kommer jeres vej og sikke lang tid i har været i gang. Jeg vil ønske dig held og lykke med jeres pb. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.