hjælp vedrørende fjernbetjeningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
12 svar
6 synes godt om
23. januar 2016

Anonym trådstarter

Åååååhhhhhh ja, jeg har brug for hjælp, og vil gerne være anonym, så  min sambo ikke skal kunne finde indlægget på Google. 

Sagen er den, at for halvandet år siden købte min sambo et harman kardon anlæg, og nu har min sambo så lige set, at der er knækket et lille bitte stykke af plastiken på fjernbetjeningen. 

Jeg har så fået skylden for det og mener ikke det er mig der har gjort det. 

Men pyt, sagen er så, kan man købe en ny fjernbetjeningen alene til det anlæg min sambo har nu? Og kan en anden ny fjernbetjeningen virke til det anlagt der er her nu?

Eller kan man få skiftet fronten på fjernbetjeningen? 

har virkelig brug for svar, da jeg vil få det ordnet mandag, så jeg ikke skal høre mere for det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2016

Trine89

Det eneste jeg kan finde er om det er an man kan købe en fjernbetjening igennem Ebay (en der ligner) og hvis den ikke passer til som det er, kan de også kodes, og det kan man finde noget om i "brugsforvirringen" eller måske noget om på nettet. 

Men om det er muligt et købe i en fysik butik ved jeg ikke. så ville jeg måske henvende mig hos sådan noget som Fona eller Elgiganten

Anmeld Citér

23. januar 2016

Tiggi

Kræver lidt modelnummeret at finde en ny, men nok en dyr fornøjelse... Men prøv at Google harman kardon remote control og så modelnummeret 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Åååååhhhhhh ja, jeg har brug for hjælp, og vil gerne være anonym, så  min sambo ikke skal kunne finde indlægget på Google. 

Sagen er den, at for halvandet år siden købte min sambo et harman kardon anlæg, og nu har min sambo så lige set, at der er knækket et lille bitte stykke af plastiken på fjernbetjeningen. 

Jeg har så fået skylden for det og mener ikke det er mig der har gjort det. 

Men pyt, sagen er så, kan man købe en ny fjernbetjeningen alene til det anlæg min sambo har nu? Og kan en anden ny fjernbetjeningen virke til det anlagt der er her nu?

Eller kan man få skiftet fronten på fjernbetjeningen? 

har virkelig brug for svar, da jeg vil få det ordnet mandag, så jeg ikke skal høre mere for det

Jeg har osse lige kigget hele nettet igennem.. Men finder osse kun en del på Ebay. 

Som der osse blir skrevet, så ville jeg kontakte evt en forhandler. 

Ren nysgerrighed.. Hvorfor skulle det nu være din skyld? Efter så lang tid?!

Anmeld Citér

23. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres hjælp jeg har lige prøvet at skrive en mail til ekspert, men prøver lige at skrive til nogle flere. 

Det er bare, at når min sambos ting går i stykker, så får jeg som regl bare skylden fordi jeg er mest hjemme.

Anmeld Citér

23. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Tak for jeres hjælp jeg har lige prøvet at skrive en mail til ekspert, men prøver lige at skrive til nogle flere. 

Det er bare, at når min sambos ting går i stykker, så får jeg som regl bare skylden fordi jeg er mest hjemme.

http://danstv.dk/shop/harman-kardon-fjernbetjening-3396p.html#products-start

Det er godt nok ikke den du har vist billede af, men måske den kan bruges alligevel.

Anmeld Citér

23. januar 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

http://danstv.dk/shop/harman-kardon-fjernbetjening-3396p.html#products-start

Det er godt nok ikke den du har vist billede af, men måske den kan bruges alligevel.

Det skal være den på billedet men mange tak for hjælpen, jeg skrev lige en mail til der hvor dit link var til, for at hører dem 

Anmeld Citér

23. januar 2016

tossen93

Du har givet din sambo et anlæg, og nu er personen sur på DIG over at der er gået lidt plastik i stykker ???

Anyways  så kontakt stedet du købte det, og ellers tror jeg HIFI klubben vil være et super godt sted at kontakte.

Anmeld Citér

23. januar 2016

Becks

Undskyld! Men jeg havde simpelthen ikke betalt for noget, hvis jeg ikke havde ødelagt det! 

Hvis det ikke påvirker fjernbetjeningens funktion, kan han/hun vel stadig bruge den?

Anmeld Citér

23. januar 2016

Anonym trådstarter

tossen93 skriver:

Du har givet din sambo et anlæg, og nu er personen sur på DIG over at der er gået lidt plastik i stykker ???

Anyways  så kontakt stedet du købte det, og ellers tror jeg HIFI klubben vil være et super godt sted at kontakte.

Nej min sambo har købt det, men ja, min sambo mener jeg har ødelagt den smule på fjernebetjening. 

Mange tak for svar, jeg vil prøve at se der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.