Uregelmæssig mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2016

Anonym trådstarter

Kære alle. Jeg har være stoppet med p-pillerne siden maj måned, jeg fik dog først min første menstruation i december. Siden da har det virkelig være uregelmæssigt sådan med blødninger efter allerede 14 dage.. Det er slet ikke til at finde ud af. Hvad har i andre gjort? Er æggeløsningatestene gode eller skal jeg vente? Jeg skriver alt ind i sådan en cyklus app. Men der er intet system at finde endnu.. 

Håber i vil dele erfaringer eller gode råd!

Kærlig hilsen Mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2016

Soonmom

Da jeg stoppede med P-piller gik der 8 måneder til jeg fik mens. (Det var så nogle år før vi startede på projekt baby)

efterfølgende har jeg haft regelmæssig mens, dog ikke i de to cyklusser før jeg blev gravid, vi har dog aldrig brugt ægløsningsteste, da vi har sex gennemsnitlig en gang om dagen, så det har ikke været nødvendigt, men hvis i sjællent har sex er det sikkert en god ide men ellers ville jeg bare slappe af og nyde sexen, tror man kan stresse sin krop unødigt meget ved at teste og have skemalagt sex

Anmeld Citér

23. januar 2016

Camilze

Jeg smed mine p-piller i juli, fik en menses i august, og så fik jeg ikke flere. I oktober fandt jeg ud af, at jeg var blevet gravid, og jeg var meget overrasket da min termin ikke passer med sidste menses første dag, så vi er alle lidt forvirrede med mig. Men jeg forventede uregelmæssig menses, da kroppen jo lige skal tilbage til selv at producere hormonerne, som den før fik fra p-pillerne. 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kære alle. Jeg har være stoppet med p-pillerne siden maj måned, jeg fik dog først min første menstruation i december. Siden da har det virkelig være uregelmæssigt sådan med blødninger efter allerede 14 dage.. Det er slet ikke til at finde ud af. Hvad har i andre gjort? Er æggeløsningatestene gode eller skal jeg vente? Jeg skriver alt ind i sådan en cyklus app. Men der er intet system at finde endnu.. 

Håber i vil dele erfaringer eller gode råd!

Kærlig hilsen Mig. 

Jeg har også haft meget uregelmæssig menstruation. Begyndte på Gele Royal fra Matas og efter at have taget dem nogle mdr, er min menstruation nu  blevet reglmæssig på 33 dage. 

På samme tid brugte jeg også app'en Clue og så brugte jeg æl-test og er nu gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.