Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tweety2060 skriver: Wuuuuuuuppppwuuuup hvor dejligt ❤️
Wuuuuuuuppppwuuuup hvor dejligt ❤️
Det er bare så super fedt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Jaaaa så fedt - har lyst til at danse
Jaaaa så fedt - har lyst til at danse
Dans din røv i laser og giv den gas på mandag, jeg hepper i vildskab på jer
grinny skriver: De har lavet det om så man bliver ringet op om lørdagen fra Riget så man ikke skal skynde sig om mandagen når nu det falder sammen med 3. cyklusdag og skanning.... OG JEG HAR FÅET EN TID Nu skal vi i gang, hvor er det vildt
De har lavet det om så man bliver ringet op om lørdagen fra Riget så man ikke skal skynde sig om mandagen når nu det falder sammen med 3. cyklusdag og skanning....
OG JEG HAR FÅET EN TID
Nu skal vi i gang, hvor er det vildt
Ej hvor er det godt, stort tillykke
tarkoflen skriver: Dans din røv i laser og giv den gas på mandag, jeg hepper i vildskab på jer
Jaaa
Og tak tak
Årgangs Mor skriver: Ej hvor er det godt, stort tillykke
Tusind tak
Jaa hvor fedt
o1Mutte skriver: Jaa hvor fedt
Jeg skal skannes imorgen og har helt glemt alt om hvornår jeg skal starte på hormoner og hvornår alt er - utroligt man kan blive så blank af glæde
grinny skriver: Jaaa Jeg skal skannes imorgen og har helt glemt alt om hvornår jeg skal starte på hormoner og hvornår alt er - utroligt man kan blive så blank af glæde
Det er da også vildt spændende Det får du at vide i morgen så det skal du ikke stresse over
Hvor dejligt! Jeg har fulgt dig, mens jeg har været med herinde på sidelinjen, og jeg håber virkelig at det er jeres tur nu
Dans, min pige, dans for satan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128