Fotoalbum hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

217 visninger
3 svar
2 synes godt om
23. januar 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen baby.dk

Jeg er igang med at finde billeder til et album, som min far skal have i fødselsdaggave. 

Men jeg er lige kommet lidt i vildrede! Sagen er den, at jeg blev skilt fra børnenes far, da de var henholdsvis 2 og 4 år. Jeg har besluttet mig for at jeg ca. vil finde lidt billeder fra hvert år af deres leveår. 

I første omgang har jeg fundet billeder, hvor børnenes far ikke er med på. Men nu er jeg kommet i tvivl om det er forkert ikke at have billeder af ham i albummet, da han jo har været der i de første par år af deres liv?  Netop også fordi jeg et år efter skilsmissen, møder en ny mand, som jeg klart vil sætte i albummet. Han er en stor del af børnenes liv og børnene holder utroligt meget af og omvendt. 

Børnenes far og jeg har det rigtig fint og samarbejder rigtig godt. Vi har kontakt næsten dagligt omkring børnene, så det er ikke en person jeg ikke kan holde ud at se på. 

Hvad tænker I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Godmorgen baby.dk

Jeg er igang med at finde billeder til et album, som min far skal have i fødselsdaggave. 

Men jeg er lige kommet lidt i vildrede! Sagen er den, at jeg blev skilt fra børnenes far, da de var henholdsvis 2 og 4 år. Jeg har besluttet mig for at jeg ca. vil finde lidt billeder fra hvert år af deres leveår. 

I første omgang har jeg fundet billeder, hvor børnenes far ikke er med på. Men nu er jeg kommet i tvivl om det er forkert ikke at have billeder af ham i albummet, da han jo har været der i de første par år af deres liv?  Netop også fordi jeg et år efter skilsmissen, møder en ny mand, som jeg klart vil sætte i albummet. Han er en stor del af børnenes liv og børnene holder utroligt meget af og omvendt. 

Børnenes far og jeg har det rigtig fint og samarbejder rigtig godt. Vi har kontakt næsten dagligt omkring børnene, så det er ikke en person jeg ikke kan holde ud at se på. 

Hvad tænker I?

Synes da godt at du kan sætte et billede i af børnene sammen med deres far. Også hvis nu din far vil vise albummet til sine venner så ku det være meget rart at sige det er min børnebørns far, og så ku snakken måske falde på at børnene ligner deres far/mor. 

Anmeld Citér

23. januar 2016

MorTil3+

Ja og hvis børnene kigger i det vil det da også være naturligt for dem at deres far er der.

Anmeld Citér

23. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg tænkte også meget på børnene, for de ser jo deres far og er ligeså glade for ham, som for mig. Derfor tænker jeg om det vil være mest naturligt der også var et billede af deres far i albummet. 

Der var jo engang det var godt og vi var glade for hinanden.  Mine forældre har ingen kontakt med børnenes far, men har intet imod ham og de har jo selv billeder af ham og billeder fra vores bryllup. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.