Hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvor længe gik der fra i fik fjernet jeres hormon spiral til i kunne teste positiv og hvilken uge testet i positiv i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2016

rikke33n

Anonym skriver:

Hvor længe gik der fra i fik fjernet jeres hormon spiral til i kunne teste positiv og hvilken uge testet i positiv i? 

Fik min ud 6. Maj. Ægløsning 14. Maj og positiv test efterfølgende. Ca. 14 dage.

Anmeld Citér

23. januar 2016

spiren2016

Jeg fik min ud i april, håbede det ville gå hurtigt, men efter 4 måneder var den der stadig ikke. Vi holdt en pause på 3 mdr og derefter var den der med det samme. Jeg testede positivt 3+5.

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

rikke33n skriver:

Fik min ud 6. Maj. Ægløsning 14. Maj og positiv test efterfølgende. Ca. 14 dage.

Håber den er der hurtigt. Fik min ud her den 6 januar. Men har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning, og hvornår jeg rigtig skal have min menstruation 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Anonym trådstarter

spiren2016 skriver:

Jeg fik min ud i april, håbede det ville gå hurtigt, men efter 4 måneder var den der stadig ikke. Vi holdt en pause på 3 mdr og derefter var den der med det samme. Jeg testede positivt 3+5.

Det var da alligevel også ret hurtig selvom man føler det tager en evighed 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Ankerstjerne1978

Anonym skriver:

Håber den er der hurtigt. Fik min ud her den 6 januar. Men har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning, og hvornår jeg rigtig skal have min menstruation 

Jeg har fået min spiral ud d.8.1.2016

Jeg ved heller ikke hvornår jeg har ægløsning eller hvornår jeg skal have mens. Så der er vi i samme båd må man sige.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Ankerstjerne1978 skriver:

Jeg har fået min spiral ud d.8.1.2016

Jeg ved heller ikke hvornår jeg har ægløsning eller hvornår jeg skal have mens. Så der er vi i samme båd må man sige.

Hehe ja det må man da sige synes godt nok det svært jeg fik min menstruation den 1 januar men fik jo først fjernet spiralen den 6 januar og der blødte jeg stadig lidt, så er helt på barbund om hvornår jeg skulle have haft ægløsning og hvornår jeg egentlig skal have min menstruation medmindre jeg er blevet gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.